۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲
کد خبر: 82047750
T T
۰ نفر

اخبار انتظامي قم/يكشنبه پنجم ارديبهشت ماه

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲
کد خبر: 82047750
اخبار انتظامي قم/يكشنبه پنجم ارديبهشت ماه

قم - ايرنا - كشف بيش از 60 كيلوگرم ترياك در قم و كشته شدن يك نفر در اثر حادثه تصادف در محور جعفريه - قم، از مهمترين عنوان هاي اخبار حوزه انتظامي استان قم است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از وقوع يك فقره تصادف در كيلومتر 25 محور جعفريه- قم خبر داد و گفت: در اين حادثه سرنشين يك دستگاه خودرو پرايد در دم فوت كرد.
سرهنگ اردشير جمشيدي راد اظهار داشت: نيمه شب گذشته در كيلومتر 25 محور جعفريه - قم، يك دستگاه خودرو پرايد با دهانه پل برخورد كرد كه بر اثر آن سرنشين پرايد خانمي حدود 22 ساله در دم فوت كرد.
وي افزود: در ادامه راننده نيز كه به شدت مجروح شده بود، توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد.
رئيس پليس راه استان قم علت اين حادثه را خستگي و خواب آلودگي راننده خودرو اعلام كرد.
جمشيدي راد اظهارداشت: بيش از 40 درصد از تصادف هاي منجر به فوت و جرح در جاده هاي استان، ناشي از خستگي و خواب آلودگي رانندگان است.

** كشف محموله ترياك در كارتن هاي موز
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان قم از كشف بيش از 60 كيلو گرم ترياك در قم خبر داد.
سرهنگ غلام عباس بُلفكه اظهارداشت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه يكي از قاچاقچيان موادمخدر با يك دستگاه خودرو سمند قصد انتقال يك محموله مواد مخدر به استان همجوار قم دارد، موضوع در دستور كار پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان قم قرار گرفت.
به گفته وي پس از انجام هماهنگي هاي قضايي و انتظامي تعداد سه اكيپ از عوامل اين پليس جهت كنترل محورهاي مواصلاتي به محل هاي مورد نظر اعزام شدند.
بلفكه افزود: در ادامه خودرو سمند شناسايي و متوقف و طي بازرسي از آن در سه عدد كارتن موز بيش از 60 كيلوگرم ترياك در قالب17 بسته كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: پس از دستگيري متهم و تشكيل پرونده در نهايت نامبرده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي استان قم شد.

** كشف محموله هاي موادمخدر مرهون ازخودگذشتگي كاركنان نيروي انتظامي است
استاندار قم گفت: كشف محموله هاي موادمخدر مرهون ازخودگذشتگي كاركنان نيروي انتظامي است.
سيد مهدي صادقي در عيادت دو تن از كاركنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم ضمن قدرداني از فداكاري هاي كاركنان نيروي انتظامي در تامين امنيت كشور، مساله قاچاق مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فعاليت هاي مقتدرانه پليس در راستاي مقابله با سوداگران، اظهار كرد: از خودگذشتگي پرسنل نيروي انتظامي موجب كشف بسياري از اين محموله ها شده است.
وي با بيان اينكه فرماندهي انتظامي استان قم از افراد متعهد و مومن بهره مند است خاطرنشان كرد: امنيت و آرامش مردم استان مرهون تلاش شبانه روزي نيروهاي انتظامي است.
وي در پايان اين ديدار با اهداي لوح تقدير از خدمات و فداكاري هاي اين دو جانباز فرماندهي انتظامي استان قم قدرداني كرد.
استاندار قم به همراه فرمانده انتظامي استان قم با حضور در منزل دو تن از كاركنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان، استوار «حسينعلي جوكار» و ستوان دوم «سيد قاسم حسيني» كه در عملياتي مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در درگيري با اشرار و قاچاقچيان در نزديكي شهر نايين مجروح شده بودند، عيادت كرد.
1175 /