۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
کد خبر: 82047218
T T
۰ نفر

سارق حرفه ای سابقه دار در پلدختر دستگیر شد

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
کد خبر: 82047218
سارق حرفه ای سابقه دار در پلدختر دستگیر شد

خرم آباد- ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری یك سارق حرفه ای سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صفر عبدالوند روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد سارق دارای سوابق كیفری متعددی به جرم سرقت و زورگیری می باشد.
به گفته وی این سارق حرفه ای در شهر معمولان در حالی كه با یك دستگاه سواری پژو 405 در حال فرار بود طی یك عملیات تعقیب و گریز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.
عبدالوند افزود: در استعلام از خودروی این متهم مشخص شد كه سارق با این خودرو چندین با اقدام به سرقت كرده است.
وی اضافه كرد: سارق دستگیر شده تاكنون به بیش از پنج فقره سرقت های مشابه در سطح استان لرستان اعتراف كرده كه جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان تحویل و روانه زندان شد.
*****
كشف محموله قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از كشف و ضبط محموله قاچاق در این شهرستان خبرداد .
سرهنگ صفر عبدالوند روز یك شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درپلدختر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه جلوگیری در راستای اجرای طرح ها ، تشدید اقدامات كنترلی ، مبارزه با ورود و خروج كالای قاچاق در حین كنترل خودروهای عبوری یك دستگاه سواری پراید را توقیف كردند.
سرهنگ صفر عبدالوند مبارزه با قاچاق كالا را یكی از مهم ترین اولویت های پلیس در سال جاری و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان كرد و افزود: در بازرسی از این خودرو 14 هزار و 850 قلم انواع لوازم بهداشتی، باطری قلمی ، لامپ های كم مصرف ، پرمصرف ، رشته ای و غیره كشف و ضبط شد .
وی گفت: این محموله كالای قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمركی بود كه در این رابطه یك نفر دستگیر شد .
رئیس پلدختر ارزش ریالی محموله مكشوفه قاچاق را 185 میلیون ریال برآورد كرد و اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی شد.
7272/6060