۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴
کد خبر: 82037496
T T
۰ نفر
فرودگاه های تهران به مناسبت رژه نیروهای مسلح 4ساعت تعطیل است

تهران- ایرنا- معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز یكشنبه 29 فروردین ماه(فردا)، پروازهای باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح انجام نمی‌شود.

به ‌گزارش روز شنبه ایرنا از روابط‌ عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اكبریان افزود: رژه هوایی كه نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است با هماهنگی نزدیك بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شركت فرودگاه‌های كشور انجام می‌شود و به ‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شركت كننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام به ‌جز پروازهای شركت كننده در رزمایش از ساعت 07:30 تا 11:30 روز 29 فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.
اكبری افزود: پیش از این اجرای این مانور با صدور اطلاعیه ای به همه شركت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده ‌است و در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.
وی اظهار داشت: تمام شركت های هواپیمایی داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود برسانند و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم كنند كه خارج از ساعات اعلام شده پرواز انجام شود.
به گزارش ایرنا، شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام كرده است مسافران می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر از پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای اطلاع از پروازهای فرودگاه امام ‌خمینی(ره) با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.
اقتصام**1108 **1561
۰ نفر