۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۳
کد خبر: 82027991
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: ویژگی مهم دولت یازدهم توجه به حوزه بهداشت و درمان است

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی مهم و برگ برنده دولت تدبیر و امید توجه جدی به حوزه بهداشت، درمان و سلامت است و تداوم این روند نیز در دستور كار دولتمردان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلام محمد زارعی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مركز جامع غربالگری تشخیص سرطان در یاسوج افزود: مجلس نهم نیز مصمم است كه دولت یازدهم را در این راستا با جدیت یاری دهد.
وی با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه كشور در مجلس شورای اسلامی، بیان كرد: این برنامه یكی از مهمترین برنامه ها با تكیه و اهتمام بر موضوع بهداشت، درمان و سلامت به ویژه برای مناطق محروم كشور از جمله كهگیلویه و بویراحمد است.
زارعی اظهار كرد: حوزه های بهداشت، درمان و سلامت جزو مهمترین بخش های برنامه ششم توسعه كشور بوده و تلاش نمایندگان مجلس نهم نیز تصویب نهایی این برنامه تا زمان پایان كار مجلس است.
وی عنوان كرد: یكی از شاخص های مثبت و موفقیت آمیز دولت یازدهم در ایجاد اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم توجه به موضوع بهداشت، درمان و سلامت بوده است.
زارعی ابراز داشت: قطار توسعه كهگیلویه و بویراحمد كه تحت تاثیر برخی مسائل سیاسی قرار گرفته بود نیازمند شتاب بیشتری در ابعاد مختلف از جمله بهداشت، درمان و سلامت است.
وی افزود: اساسی ترین موضوع كنونی كهگیلویه و بویراحمد كه باید مورد توجه جدی قرار گیرد ایجاد زیرساخت های بهداشتی، درمانی و سلامت است كه این امر مهم با مدیریت كارآمد و اصولی محقق خواهد شد.
زارعی گفت: هنوز كمبودهایی در زمینه زیرساختی در بخش های بهداشتی، درمانی و سلامت كهگیلویه و بویراحمد وجود دارد كه با اجماع مشترك بین مسئولان اجرایی و هر سه نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی بسیاری از آنها رفع شده و برخی نیز به زودی برطرف می شود.
وی بیان كرد: كهگیلویه و بویراحمد به عنوان كریدور شمال به جنوب و یكی از قطب های مهم گردشگری كشور نیازمند ایجاد و تقویت زیرساخت های بیشتری در عرصه بهداشتی، درمانی و سلامت است.
عملیات ساخت مركز جامع غربالگری تشخیص سرطان در زمینی به مساحت حدود 600 مترمربع بااعتبار اولیه افزون بر 10 میلیارد ریال دراین آیین آغاز شد.
7535/6162 /1596
۰ نفر