۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰
کد خبر: 82018248
T T
۰ نفر
امام جمعه گناوه:  همگان در برابر حفاظت از طبيعت مسئولند

گناوه-ايرنا- امام جمعه گناوه گفت: آحاد مردم در كنار بهره مندي از طبيعت بايد در حفاظت و پاكيزه نگه داشتن اين نعمت الهي احساس مسئوليت كرده ودر عمل به آن بكوشند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته گناوه افزود: مردم در روز طبيعت بايد نشان دهند كه حفاظت و صيانت از طبيعت خدادادي را در حد شعار ندانسته و با شعور بالاي خود به آن اهميت مي دهند.
وي با بيان اينكه سيزدهم فروردين به عنوان روز طبيعت نامگذاري شده ، گفت: دراين روز كساني كه به دامن طبيعت مي روند بايد در حفظ و نگهداري از محيط اطراف خود بكوشند و از ريختن زباله بجد پرهيز كنند.
امام جمعه گناوه همچنين از تلاش و زحمات مسئولان ذي ربط و ميهمان نوازي مردم گناوه در پذيرايي از صدها هزار مسافر و گردشگر نوروزي قدرداني كرد و افزود: ارايه خدمات به چنين جمعيتي سخت و دشوار بود و كاستي هايي نيز وجود داشت اما مسئولان با همكاري مردم نهايت تلاش خود را براي فراهم كردن بسترهاي لازم جهت رفاه و آسايش مسافران بكار بستند.
وي گفت: مسئولان بايد از هم اكنون به فكر برنامه ريزي هاي مناسب براي خدمات دهي بيشتر به گردشگران نوروزي در سال آينده باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/1656