۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
کد خبر: 82015213
T T
۰ نفر

دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش در همدان

۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
کد خبر: 82015213
دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش در همدان

همدان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش كه اقدام به قدرت نمایی و قمه كشی كرده بودند، خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی شكایت شخصی از چندین نفر به اتهام ضرب و جرح عمدی با چاقو و قمه، رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: فرد شاكی در یكی از گاراژهای شهر همدان با متشاكی كه شخص سابقه دار و شرور است به خاطر اختلاف حساب درگیر شده كه وی به اتفاق چندین نفر از دوستان خود در محل اعلامی حاضر و با چاقو و شمشیر مبادرت به قدرت نمایی و ضرب و جرح كردن شاكی و عابران كرده و از محل متواری شدند.
وی بیان كرد: با توجه به جو ناامنی كه این افراد ایجاد كرده و موجب رعب و وحشت اهالی محل شده بودند تیمهای پلیس آگاهی اقدام به شناسایی و دستگیری فرد اصلی كردند.
رئیس پلیس اگاهی استان همدان گفت: در بازجویی فنی از متهم، وی به درگیری و ضرب و جرح عمدی شاكی و حاضران در محل با همدستی چهار نفر از دوستان خود اعتراف كرد.
سرهنگ زارعی افزود: با همكاری متهم و هماهنگی مقام قضایی، همدستان او در چهار مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند كه در تحقیقات به عمل آمده، آنها به شركت در نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با چاقو اقرار كردند.
وی گفت: متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی همدان منتقل كه همگی با قرار صادره از مراجع قضایی روانه زندان شدند.
7526/ 6993