۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱
کد خبر: 82013743
T T
۰ نفر
قاچاقچيان كفش در ايلام به بيش از 65 ميليون ريال جريمه محكوم شدند

ايلام - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي ايلام از محكوميت قاچاقچيان كفش هاي چيني در اين استان به پرداخت 65 ميليون و 742 هزار و 40 ريال جريمه خبر داد.

نعمت الله بيرانوند روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان مهران در آخرين روزهاي اسفند سال گذشته در جاده بخش محسن آب اين شهرستان به يك دستگاه ميني بوس مشكوك شدند.
وي افزود: ماموران پس از متوقف كردن و بازرسي خودرو، تعداد زيادي كفش ساخت كشور چين را كه به صورت قاچاق در اين خودرو جاسازي شده بود، كشف كردند.
بيرانوند ادامه داد: اين محموله بدون رعايت نظامات گمركي از بندر گناوه وارد كشور شده و در حال انتقال به مقصد استان كرمانشاه بود كه با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان مهران توقيف شد.
مديركل تعزيرات حكومتي ايلام يادآور شد: 14 نفر در جريان توقيف اين خودرو ميني بوس دستگير شدند كه يك نفر پس از ارائه مدارك مستند حكم برائت گرفت و 10 نفر ديگر نيز با عنايت به مقدار و ارزش كالاي مكشوفه به ضبط كالا محكوم شدند.
بيرانوند تاكيد كرد: سه نفر از متهمان نيز بنا بر راي صادره از سوي شعبه صادر كننده علاوه بر ضبط كالا در مجموع به پرداخت 65 ميليون و 742 هزار و 40 ريال جريمه در حق صندوق دولت محكوم شدند.
وي اضافه كرد: مبلغ محكوميت صادر شده از سوي متهمان وصول شده و اين افراد پس از اخذ وثيقه لازم آزاد شدند.
6119/9002/2025
۰ نفر