۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
کد خبر: 82013249
T T
۰ نفر
هشدار پلیس تركیه درباره حمله تروریستی داعش به مراكز روسی

استانبول - ایرنا - رسانه های تركیه روز شنبه از هشدار پلیس این كشور درباره حملات احتمالی گروه تروریستی داعش علیه یهودیان و مراكز و نمایندگی های روسیه در خاك تركیه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ملیت، در این هشدار خطاب به كلیه پاسگاههای پلیس تركیه آمده،در یورش به یك خانه تیمی گروه داعش در شهر غازی آنتپ در جنوب تركیه اطلاعات و مداركی حاكی از آمادگی عناصر تروریستی برای حمله به مراكز تجمع یهودیان و نمایندگیهای روسیه به دست آمده است.
برخی از رسانه های تركیه نیز مدعی شده اند، در این هشدار از احتمال حمله تروریست‌های داعش به عبادتگاه های غیرمسلمانان و همچنین كنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های خارجی سخن گفته شده است.
در هشت ماه اخیر در تركیه شش انفجار و حمله تروریستی رخ داده است كه به گفته مقامات آنكارا، داعش مسئول چهار حمله و 'پ.ك.ك' مسئول دو حمله بوده است.
این در حالیست كه شنبه گذشته (29 اسفند 1394) بر اثر وقوع انفجاری مهیب در شهر استانبول، 4 نفر از جمله یك ایرانی كشته و بیش از 30 تن نفر زخمی شدند.
پیشتر، احزاب مخالف تركیه، دولت این كشور را به حمایت از تروریست های داعش و كمك لجستیكی به عناصر این گروه متهم كرده بودند.
تركیه از آغاز بحران سوریه همراه با عربستان و قطر از مخالفان دولت بشار اسد حمایت كرده است.
خاورم ** 2010 ** شبد ** 1095