۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82013046
T T
۰ نفر

ثبت 13 هزار تخلف سرعت در جاده های خراسان رضوی

۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82013046
ثبت 13 هزار تخلف سرعت در جاده های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیركل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا پایان روز ششم فروردین 13 هزار و 500 تخلف سرعت در جاده از طریق دوربینها در دو جاده اصلی این استان ثبت شده است.

جواد وحدتی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت این تعداد تخلف در جاده های مشهد - قوچان و مشهد - تربت حیدریه با استفاده از دوربینهای ثبت سرعت صورت گرفت.
وی ادامه داد: 55 درصد از این تخلفات در جاده قوچان و 45 درصد آن در مسیر تربت حیدریه - مشهد ثبت شده است.
مدیركل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: شش هزار مورد از این تخلفات شامل سرعت غیرمجاز لحظه ای و هفت هزار و 500 مورد سرعت متوسط غیرمجاز (ثبت در فاصله دو دوربین) بوده است.
وی افزود: از بین تخلفات سرعت لحظه ای بیشترین سرعت ثبت شده 180 كیلومتر در ساعت و بالاترین سرعت متوسط ثبت شده نیز 162 كیلومتر در ساعت است.
وحدتی فرد میانگین سرعت متخلفان در جاده های قوچان و تربت حیدریه را 124،5 كیلومتر ذكر وبیان كرد: بر اساس آمارها در این دو جاده بطور متوسط هشت درصد شاهد كاهش تخلفات هستیم.
وی ادامه داد: تمام تخلفات سرعت ثبت شده برای اعمال قانون و صدور قبض جریمه به اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده است.
6،6 میلیون مسافر طی نوروز امسال تاكنون وارد خراسان رضوی شده اند كه از این میزان 70 درصد با خودروهای شخصی به این استان سفر كرده اند.
1906/1858