۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82013000
T T
۰ نفر
حضور پنج هزار نیرو در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر

گرگان - ایرنا - مدیر امور پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در اجرای طرح نوروزی، پنج هزار نفر از امدادگران این جمعیت در سطح پایگاه های امداد و نجات كشور به منظور خدمت رسانی به مردم و مسافرین حضور دارند.

به گزارش روز شنبه ایرنا حامد سجادی در حاشیه بازدید از كمپ‌ های امداد و نجات هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا بیش از یك ‌هزار پایگاه امداد و نجات در سطح كشور در طرح نوروزی فعال هستند.
وی یادآور شد: امدادگران حاضر و فعال در این پایگاه ها، جدا از خدمات امداد جاده ای، خدمات امدادی كوهستان و سایر بخش ها را با توجه به آموزش ها و مهارت های آموخته به مردم ارائه می دهند.
سجادی تصریح كرد: استان گلستان با آمادگی كامل 33 پایگاه امداد و نجات، در شرایط مطلوبی قرار دارد و كار عملیات امداد و نجات با رعایت نكات ایمنی و در سریع ‌ترین زمان ممكن در حال انجام است.
مدیر امور پایگاه های امداد و نجات هلال احمر كشور افزود: با توجه به ارزیابی كه از هفت پایگاه امداد جاده ‌ای و كوهستانی گلستان داشتیم، همه پایگاه ‌ها و نیروها از آمادگی كامل برخوردار بودند.
سجادی ادامه داد: جمعیت هلال احمر، سازمانی ارزش محور است و رویكرد و استراتژی جدید آن برسه اصل پیشگیری، نجات ‌گری و بازتوانی پایه گذاری شده است.
3014/1648