۷ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۰۹
کد خبر: 82012473
T T
۰ نفر
خودكشي و فوت سارقان سيم و كابل برق در شهرستان بوشهر

بوشهر-ايرنا- جانشين فرماندهي انتظامي استان بوشهر گفت:دونفر سارق سيم و كابل برق كه با حضور به موقع پليس در سرقت ناكام شده بودند اقدام به تيراندازي به سمت پليس و مردم كردند كه با پاسخ متقابل پليس يكي از سارقين مجروح و ديگري خودكشي كرد.

به گزارش ايرنا روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان بوشهر روز شنبه به نقل از سرهنگ عليرضا رزمي اعلام كرد: در پي تماس تلفني ساعت 06:00 روز جمعه مردم روستاي'نوكار گزي'از توابع بخش 'كره بند' شهرستان بوشهر با مركز فوريت هاي پليسي 110مبني بر سرقت سيم و كابل برق روستا بوسيله دونفر سارق ، ماموران پاسگاه انتظامي كره بند به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: پس از حضور گشت پليس در محل حادثه مشخص شد دو نفر سارق ساكن يكي از استانهاي همجوار در حال سرقت سيم و كابل برق روستا هستند.
به گفته سرهنگ رزمي سارقان بدون توجه به اخطار و دستور' ايست پليس' اقدام به درگيري و در حين درگيري با اسلحه سوزني به سمت مردم و پليس شليك مي كردند كه سه نفر از اهالي روستا زخمي و دو دستگاه خودرو نيز دچار خسارات زيادي شد.
وي تصريح كرد: نيروهاي پليس حاضر در صحنه با رعايت همه جوانب احتياط با شليك 24 تيرهوايي خواستار تسليم سارقان شدند ولي آنها همچنان بدون توجه به دستور پليس به سمت مردم و پليس شليك مي كردند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان بوشهر يادآورشد: در نهايت پليس به سمت سارقان مسلح تيراندازي كه يكي از آنها از ناحيه پا مجروح و دستگير و سپس به بيمارستان منتقل شد.
وي گفت: همدست ديگر اين سارق كه عرصه را برخود تنگ مي ديد با اسلحه سوزني كه در دست داشت يك تير به سينه خود شليك كرد كه بر اثر جراحت هاي وارده فوت كرد.
اين مقام انتظامي اظهارداشت: ساعتي پيش نيز سارقي كه به بيمارستان اعزام شده بود بر اثر جراحت هاي وارده فوت كرد.
7212/ 6045