۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82011632
T T
۰ نفر
بازديد فرمانده نيروي زميني ارتش از نمايشگاه پدافند هوايي و هوانيروز

تهران - ايرنا - فرمانده نيروي زميني ارتش به همراه جمعي از فرماندهان ارتش از نمايشگاه پدافند هوايي و هوانيروز واقع در پادگان حميد در جنوب كشورمان بازديد و از نزديك با عوامل و دست اندركاران اين نمايشگاه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش ايرنا از اعلام روز پنجشنبه پايگاه اطلاع رساني ارتش جمهوري اسلامي ايران، اميرسرتيپ پوردستان، به همراه جمعي از فرماندهان ارتش از نمايشگاه پدافند هوايي و هوانيروز واقع در پادگان حميد بازديد و از نزديك با عوامل و دست اندركاران اين نمايشگاه به گفت و گو پرداخت.
امير پوردستان در اين بازديد اظهار داشت: برپايي نمايشگاه هاي آثار و دستآوردهاي نيروهاي مسلح به ويژه هوانيروز و پدافند هوايي كه هميشه در صحنه هاي دفاع از ميهن اسلامي پيشتاز بوده اند، مي تواند آگاهي مردم را نسبت دلاورمردي ها و همچنين پيشرفت هاي عزيزان خود در عرصه دفاع و مقاومت، بيش از پيش بيافزايد.
وي در ادامه ابراز داشت: در زمينه آشنايي و استفاده راهيان نور و زائرين يادمان هاي دفاع مقدس نسبت به رشادت هاي رزمندگان، برنامه‌ها و تمهيدات گسترده اي صورت گرفته و اميدواريم در سال هاي آينده شاهد حضور بيش از پيش و با شكوه زائرين و راهيان نور باشيم.
اجتمام ** 1418
۰ نفر