۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴
کد خبر: 82011154
T T
۰ نفر

تصادف هاي نوروزي در استان بوشهر20 درصد افزايش يافت

۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴
کد خبر: 82011154
تصادف هاي نوروزي در استان بوشهر20 درصد افزايش يافت

بوشهر- ايرنا- رئيس پليس راهور استان بوشهرگفت: تصادف هاي نوروزي جرحي، فوتي و خسارتي جاده اي و شهري در اين استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزايش نشان مي دهد.

سرهنگ قدرت الله كشكولي روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: بيشترين عامل اين تصادف ها سبقت غيرمجاز، تجاوز به سمت چپ و واژگوني خودرو است.
وي بدون اشاره به شمار جان باختگان و مجروحان سوانح يادشده تصريح كرد: باتوجه به حجم ترافيك در استان بوشهر رعايت فاصله طولي و حق تقدم، خودداري از انجام پارك دوبل كه منجر به بي نظمي مي شود از سوي رانندگان بايد مورد توجه قرار گيرد.
كشكولي گفت: بدليل اينكه بيشتر فوتي ها در تصادفها مربوط به موتور سواران است استفاده از كلاه ايمني در زمان استفاده از موتورسيكلت ضروري است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان بوشهر افزود: با شروع موج دوم مسافرتها و شلوغي جاده ها رانندگان با سعه صدر و آرامش رانندگي كنند و در زمان خستگي و خواب آلودگي از رانندگي بپرهيزند.
كشكولي اظهاركرد: در زمان حاضر ترافيك در سطح محورهاي ارتباطي استان بوشهر روان است و پيش بيني مي شود از بعد از ظهر امروز به مرور بار ترافيك در جاده هاي اين استان افزايش يابد.
وي افزود: ميزان بار ترافيك در محور ورودي شيراز- بوشهر، دالكي - گناوه و گناوه - ديلم نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزايش نشان مي دهد.
وي با بيان اينكه آمد و شد وسايل نقليه حامل مصالح ساختماني و كمپرسي تا پايان 14 فروردين ممنوع است يادآور شد: وسايل نقليه باربري از سوار كردن مسافر در قسمت بار خودداري كنند.
6047/ 6045