۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82008404
T T
۰ نفر
پيش بيني فعاليت سامانه بارشي براي دو روز آينده در استان تهران

تهران - ايرنا - اداره كل هواشناسي استان تهران اعلام كرد: آسمان تهران بعدازظهر امروز با افزايش ابر و وزش باد همراه خواهد بود و روزهاي دوشنبه و سه شنبه با فعاليت سامانه بارشي در سطح استان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پيش بيني مي شود.

به گزارش ايرنا از اداره كل هواشناسي استان تهران؛ براساس بررسي و تحليل اطلاعات و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، آسمان استان تهران هم اينك صاف است و از بعدازظهر امروز شاهد افزايش ابر همراه با وزش باد خواهد بود.
همچنين از اواخر وقت امروز و در روزهاي دوشنبه و سه شنبه با فعاليت سامانه بارشي در سطح استان بارش باران گاهي رگبار و رعد و برق و وزش باد و درارتفاعات استان بارش برف پيش بيني مي شود.
براساس اين گزارش با توجه به جريانات جنوبي، امروز افزايش نسبي دما خواهيم داشت و از اوايل شب سه شنبه نيز وزش باد شديد پيش بيني مي شود.
كمينه امشب دماي هواي تهران 10 درجه اعلام شده و بيشنيه دماي تهران روزهاي دوشنبه و سه شنبه به ترتيب 17 و 14 درجه سانتيگراد خواهد بود و كمينه روزهاي يادشده 10 و 6 درجه سانتيگراد است.
ورامين با 16 درجه سانتيگراد و فيروزكوه - امين آباد با منهاي 7 درجه گرمترين و سردترين نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
تهرام/1109///1662/1348
۰ نفر