۱ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۱۵
کد خبر: 82008123
T T
۰ نفر

ترافيك در راه هاي استان قزوين عادي و روان است

۱ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۱۵
کد خبر: 82008123
ترافيك در راه هاي استان قزوين عادي و روان است

قزوين - ايرنا - رئيس پليس راه استان قزوين گفت: هم اكنون ترافيك در سطح جاده هاي استان روان و خودروها بدون هيچ مشكلي در حال تردد هستند.

سرهنگ بهرام زينلي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عوامل پليس راه به منظور ايجاد نظم و رعايت قانون در امر عبور و مرور خودروها در تمامي مسيرهاي اصلي و آزاد راه هاي استان مستقر مي باشد.
وي ادامه داد: پيش بيني مي كنيم از بعدازظهر روز يكشنبه به حجم ترافيك جاده هاي استان افزوده شود و شاهد عبور و مرور حجم زيادي از خوردوها از مسيرهاي ارتباطي استان، به ويژه در آزاد راه هاي قزوين - كرج و قزوين - رشت باشيم.
سرهنگ زينلي خاطرنشان كرد: جاده هاي استان قزوين به دليل موقعيت ارتباطي خود در تمامي طول سال و به خصوص تعطيلات نوروزي يكي از پرترددترين راه هاي كشور محسوب شده و اين مهم وظيفه پليس راه را سنگين تر مي كند.
فرمانده پليس راه استان قزوين در ادامه به رانندگان توصيه كرد تا با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از بروز حوادث احتمالي براي خود و ديگران پيشگيري كنند.
اين مسئول انتظامي در ادامه از رانندگان خواست ضمن خودداري از هر نوع سبقت و سرعت غيرمجاز، در طول سفر فاصله طولي با خودرو مقابل را رعايت كرده و از توقف از حاشيه جاده ها و آزادراه هاي اجتناب كنند.
سرهنگ زينلي يادآور شد: هفت پاسگاه و هفت ايستگاه ثابت پليس راه به همراه 70 تيم گشتي و 200 نيرو در تعطيلات نوروزي امسال وظيفه حفاظت و ايمني راه هاي استان را برعهده دارند.
استان قزوين داراي شش هزار و 671 كيلومتر راه است كه 217 كيلومتر آن آزادراه، 267 كيلومتر بزرگراه، يك هزار و 367 كيلومتر راه اصلي و فرعي و چهار هزار و 820 كيلومتر راه روستايي مي باشد.
3013/8054 / 1539
۰ نفر