۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82007002
T T
۰ نفر
امام جمعه اشنويه: مسلمانان در برابر توطئه دشمنان هوشيار باشند

مهاباد- ايرنا- امام جمعه اشنويه گفت: مسلمانان در شرايط كنوني جهان بايد بيشتر از هر زمان ديگري در برابر توطئه هاي مختلف دشمنان اسلام هوشيار باشند.

به گزارش ايرنا، ماموستا ملامصطفي خاتمي در آئين نماز جمعه اين شهرستان افزود: دشمنان اسلام به هر شيوه و ترفندي متوسل مي شوند تا به مسلمانان ضربه وارد سازند و از اين رو بايد كاملا هوشيارانه و با آگاهي كامل با اين توطئه ها مقابله كرد.
وي به تشريح شرايط و وضعيت مسلمانان در جهان پرداخت و گفت: مسلمانان بايد با وحدت و انسجام بيشتر و با پيروي از آموزه هاي ديني زمينه رهايي خود از سلطه دشمنان اسلام را فراهم سازند.
ماموستا خاتمي داعش و تكفيري ها را يكي از اين توطئه هاي دشمنان عليه مسلمانان عنوان و اضافه كرد: مسلمانان بايد با اتحاد و همبستگي خود سال 95 را به سال نابودي دشمنان ملت هاي مسلمان به خصوص تكفيري ها و داعش مبدل كنند.
وي به امنيت موجود در كشور اشاره كرد و افزود: نظام جمهوري اسلامي ايران در طول بيش از سه دهه از عمر با بركت خود براي اتحاد و همبستگي مسلمانان گام هاي ارزشمندي برداشته كه نتيجه آن امنيت پايدار امروز كشورمان است.
امام جمعه اشنويه اضافه كرد: بايد قدردان اين امنيت بوده و با تمام تلاش در راستاي حفظ آن گام برداريم.
وي گفت: امت اسلامي بايد تلاش كنند علاوه بر جلوگيري از اختلاف هاي داخلي، از نفوذ و توطئه دشمنان نيز جلوگيري كنند زيرا امروز دشمن تنها وحدت ما را هدف قرار داده است.
ماموستا خاتمي در پايان فرا رسيدن سال نو را به نمازگزاران تبريك گفت.
شهرستان مرزي اشنويه در جنوب آذربايجان غربي و هم مرز با كشورهاي تركيه و عراق واقع شده است.
7516/1905