۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 82006229
T T
۰ نفر

يك كيلوگرم هروئين در پاكدشت كشف شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 82006229
يك كيلوگرم هروئين در پاكدشت كشف شد

تهران - ايرنا - جانشين فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران از كشف يك كيلوگرم ماده مخدر هروئين در شهرستان پاكدشت خبر داد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ هادي ثمري روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پي كسب اطلاعاتي مبني بر فعاليت فردي در شهرستان پاكدشت در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر ، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: كارشناسان پليس مبارزه با مواد مخدر پاكدشت با تحقيقات محسوس و غير محسوس در مناطق مختلف شهرستان موفق به شناسايي اين فرد شدند و پس از كسب مجوز قضائي درعملياتي غافلگيرانه وي را در محل اختفا دستگير كردند.
وي اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده از مخفيگاه متهم، يك كيلوگرم هروئين كه در دو بسته نيم كيلوگرمي و به طور ماهرانه اي در منزل جاسازي شده بود كشف شد.
ثمري اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.
جانشين فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران از مردم خواست تا هر گونه مورد مشكوك را با استفاده از شماره تلفن 110 به اطلاع نيروهاي پليس برسانند.
فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران تأمين امنيت شهرستان هاي ورامين، قرچك، پيشوا، پاكدشت، پرديس، دماوند و فيروزكوه را بر عهده دارد.
ستاد فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران در ورامين مستقر است.
تهرام/7254 / 6139
۰ نفر