۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸
کد خبر: 82005847
T T
۰ نفر
آمادگي 100 مكان اقامتي براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي آران و بيدگل

آران وبيدگل، كاشان- ايرنا- فرماندار آران وبيدگل از آماده كردن 100 مكان اقامتي براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي در اين شهرستان خبر داد.

ابوالفضل معيني نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا اين مكان ها را شامل 31 مدرسه با 230 كلاس، خانه هاي سنتي، كاروانسراها، مهمانسراي اداره هاي دولتي، خانه مسافرهاي زير نظر آستان هاي مقدس باب المراد (ع) و امامزاده هلال بن علي (ع) آران وبيدگل دانست.
وي همچنين با اشاره به آمادگي كامل همه دستگاه ها براي ارائه خدمات به ميهمانان نوروزي اظهار كرد: چاپ بيش از 40 هزار راهنماي گردشگري، استقرار كيوسك هاي راهنمايي ميهمانان نوروزي، ايجاد پايگاه هاي امداد جاده اي، پاكسازي راه ها و معابر و زيباسازي و مبلمان شهري را از جمله موارد براي خدمت رساني به ميهمانان نوروزي عنوان كرد.
معيني نژاد با اشاره به ضعف زيرساخت هاي گردشگري در شهرستان بخصوص نابساماني جاده مرنجاب خاطرنشان كرد: با توجه به مصوبه كارگروه ويژه مرنجاب و قول مسئولان استان و وزارت راه و شهرسازي مبني بر پيگيري جهت قرار گرفتن جاده مرنجاب در حوزه راههاي وزارت راه ابراز اميدواري كرد؛ در سال آينده شاهد سامان گرفتن جاده مرنجاب باشيم.
وي در ادامه افزود: اقدام هاي خوبي از نظير تسطيح جاده و نصب تابلو و علائم راهنمايي و رانندگي توسط وزارت راه و شهرسازي در جاده مرنجاب در ماههاي اخير صورت گرفته است.
فرماندار آران و بيدگل در پايان با اشاره به سياست كلي دولت تدبير و اميد مبني بر رونق گردشگري و به دنبال آن رونق اقتصادي ابراز اميدواري كرد: با همدلي بيشتر از ظرفيت و فضاي موجود در رونق گردشگري شهرستان بهره مند شويم.
شهرستان آران و بيدگل در شمال اصفهان با جاذبه هاي بي نظير گردشگري از جمله امامزدگان هلال ابن علي و هاشم ابن علي (ع) و نيز نوادگان امام موسي ابن جعفر (ع)، كوير مرنجاب و آثار تاريخي، از مقصدهاي مهم گردشگري در فصول مختلف سال است.
7472/6021