۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۴۰
کد خبر: 82000602
T T
۰ نفر
آئین استقبال از دو شهید گمنام در شهر چالانچولان دورودبرگزار شد

خرم آباد - ایرنا - آئین استقبال از دو كبوتر خونین بال گمنام با حضور پرشور و صمیمی مردم ولایتمدار بخش سیلاخور دورود عصر روز شنبه در شهر چالانچولان مركز بخش سیلاخور از توابع دورود برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، شهدای گمنام با ورود به منطقه سیلاخور مورد استقبال گرم و صمیمی هزاران نفر از مردم شهر چالانچولان ، روستاهای اطراف ، برخی مردم و مسئولان دورود ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفتند.
در طول مسیر عبور كاروان شهدا مردم بی صبرانه منتظر بودند تا با دستیابی به تابوت حامل پیكر پاك و مطهر شهدا آنهارا زیارت و گل باران كنند.
در این آیین كه با حضور گسترده و كم‎نظیر مردم ولایی بخش سیلاخور به مركزیت شهر چالانچولان برگزار شد حضور پررنگ اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و كودك و نوجوان به ویژه قشر جوان خودنمایی می كرد.
مردم چالانچولان پس از سال‎ها انتظار برای در آغوش گرفتن یادگاران دوران دفاع مقدس ، اكنون به آرزوی دیرینه خود رسیده و حضور دو شهید گمنام از دیار عشاق را در شهر خود به گرمی پذیرا شدند.
با انتقال پیكر این دو شهید گمنام به ورزشگاه شهدای شهر چالانچولان هم اكنون آئین شبی با شهدا در كنار پیكر این عزیزان با حضور دوستداران و دلسوختگان اهل بیت (ع) و دخت گرامی پیامبر اكرم (ص) آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت .
مراسم تشییع و تدفین پیكراین دوكبوتر خونین بال گمنام فردا یكشنبه درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور گسترده و پرشور مردم منطقه سیلاخور دورود از مسجد صاحب الزمان (عج) چالانچولان آغاز و دربوستان شهدای گمنام این شهر خاكسپاری خواهند شد.
شهدای گمنام شهر چالانچولان یكی 21 ساله در منطقه فكه و در عملیات والفجر و دیگری 16 ساله در جزیره مجنون و در
عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمده اند.
بخش سیلاخور دورود به مركزیت شهر چالانچولان با 15 هزار نفر جمعیت تعداد 30 شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب نموده است .
7268/6001