۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82000094
T T
۰ نفر
ميزباني موزه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از گردشگران نوروزي

تهران-ايرنا- نگارخانه‌ها و موزه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در قالب طرح سراسري «استقبال از بهار» ميزبان گردشگران نوروزي است.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، ويژه‌ برنامه‌هاي نوروزي اين سازمان از بيست و پنجم اسفند 94 تا 15 فروردين 95 در مناطق 22 گانه شهرداري تهران، فرهنگسرا‌ها و ساير مراكز تابعه سازمان و بوستان‌ها با اولويت موضوعي تقويت رسوم و آداب فرهنگي اصيل اسلامي - ايراني و احياي ارزش‌هاي فرهنگي و خرده‌فرهنگ‌ها برگزار مي‌شود.
براين اساس پنج فرهنگسرا، هشت موزه و 31 كتابخانه در تعطيلات نوروزي آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
برنامه‌هاي فرهنگسراهاي ملل، اشراق، رازي، خاوران و بهاران در فضاي باز فرهنگسرا و برنامه‌هاي فرهنگسراي مهر با مشاركت معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 در بوستان ولايت برگزار خواهد شد.
همچنين كتابخانه‌هاي منتخب سازمان فرهنگي هنري از پنجم تا يازدهم فروردين ماه از ساعت 9 تا 16 براي علاقه‌مندان و اعضا داير خواهد بود.
كتابخانه‌هاي اميركبير و دكتر عظيمي در منطقه يك، علامه طرشتي در منطقه 2، علامه اميني و هنر در منطقه سه، لويزان و شيخ اشراق در منطقه چهار، فردوس، شهداي حصارك و شيخ هادي نجم آبادي در منطقه پنج، سرو و شفق و جهان آرا در منطقه 6، انديشه در منطقه هفت، گلستان، دكتر شهيدي و سلام در منطقه هشت، شهيد كاشاني در منطقه 9، عطار نيشابوري در منطقه 10، رازي در منطقه 11 از جمله كتابخانه‌هاي منتخب شهر تهران براي فعاليت در نوروز هستند.
همچنين كتابخانه هاي آيت الله طالقاني در منطقه 12، امام خميني (ره) در منطقه 13، ابن سينا در منطقه 14، خاوران، پامچال و شهيدان جعفري‌نژاد در منطقه 15، شهيد فهميده در منطقه 16، بهاران در منطقه 17، استاد حكيمي و 15 خرداد در منطقه 18، كتابخانه مهر در منطقه 19، كتابخانه شيخ صدوق در منطقه 20، كتابخانه حزين لاهيجي در منطقه 21 و كتابخانه شهر در منطقه 22 و كتابخانه آفتاب در فرهنگسراي انقلاب اسلامي از ديگر كتابخانه‌هاي منتخب شهر تهران براي فعاليت در نوروز هستند.
همچنين جشن ميلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، ميلاد امام خميني (ره) و روز گراميداشت جمهوري اسلامي نيز 11 و 12 فروردين‌ماه در ميدان امام حسين (ع)، ميدان ولي‌عصر (عج)، ميدان‌هاي نبوت، صنعت، صادقيه و تجريش، حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) و محوطه باز فرهنگسراي امام (ره) با برگزاري برنامه‌هاي جشن و ايستگاه‌هاي فرهنگي هنري ميزبان علاقه‌مندان خواهند بود.
شهروندان براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين برنامه‌ها مي‌توانند به رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري fhnews. ir مراجعه كرده يا با شماره تلفن 1837 تماس بگيرند.
تهرام/7245//1348
۰ نفر