۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81999852
T T
۰ نفر

توزيع ميوه شب عيد در 15 نقطه مراغه

۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81999852
توزيع ميوه شب عيد در 15 نقطه مراغه

مراغه - ايرنا - رييس تعاون روستايي مراغه گفت: ميوه شب عيد در 15 نقطه اين شهر توزيع مي شود.

ميريوسف موسوي، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به منظور اجراي اين طرح 285 تن ميوه ويژه عيد ذخيره و از 24 اسفند در بين مردم توزيع مي شود.
وي اظهار كرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جديد، اين مقدار ميوه با نرخ دولتي خريداري و در ميادين و اماكن تعيين شده در سطح شهر توزيع مي شود.
رييس اداره تعاون روستايي مراغه يادآور شد: اين ميوه ها شامل 250 تن پرتقال و 15 تن سيب زرد و قرمز و 20 تن كيوي بوده كه به قيمت مصوب و پايين تر از نرخ بازار براي تامين رفاه حال مردم در سطح شهر عرضه مي شود.
موسوي، با اشاره به اينكه در توزيع سيب قرمز و زرد هيچ گونه محدويتي وجود ندارد، ادامه داد: در صورت افزايش تقاضاي مردم براي خريد پرتقال و به منظور تامين رفاه حال آنان، اين اداره ميوه مورد نياز آنان را از سازمان تعاون روستايي استان و همچنين برخي سردخانه هاي اين شهرستان تامين مي كند.
وي با بيان اينكه قيمت ميوه ها روز دوشنبه توسط كارگروه توزيع ميوه شب عيد استان بر اساس آخرين قيمت روز بازار اعلام مي شود، گفت: اين ميزان ميوه به صورت نامحدود و تا زماني كه تقاضا وجود داشته باشد، در اين اماكن عرضه مي شود.
وي، توجه به سلامتي مصرف كنندگان را از ديگر اهداف اين طرح اعلام كرد و افزود: دو كارشناس اين اداره نسبت به سالم و ارگانيك بودن تمامي اين ميوه ها نظارت كامل خواهند داشت.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.
3034/8023/6183