۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۲۴
کد خبر: 81998409
T T
۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال پدیده:‌ مخالف وقت كشی هستم

۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۲۴
کد خبر: 81998409
سرمربی تیم فوتبال پدیده:‌ مخالف وقت كشی هستم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مخالف وقت كشی هستم و اعتقادی به این كار ندارم اما ضد فوتبال با ارائه بازی دفاعی متفاوت است.

به گزارش ایرنا، رضا مهاجری پنجشنبه شب در پایان بازی با استقلال كه به با نتیجه مساوی پایان یافت، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دیدار برابر استقلال، پنج بازیكن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما در مجموع از عملكرد بازیكنان راضی هستم.
وی ادامه داد: بازیكنان پدیده جنگندگی خوبی مقابل صدرنشین لیگ برتر داشتند و با بستن فضاهای حریف، اجازه خودنمایی را به آبی پوشان ندادند و ضدحملات خوبی را روی دروازه حریف ایجاد كردند.
وی درباره وقت كشی بازیكنان پدیده به هنگام تعویض ها افزود: احترام زیادی برای اصحاب رسانه قائل هستم اما نباید در حق تیم ما كم لطفی كنید؛ با بی‌بضاعتی و مشكلات زیادی به بازی با استقلال آمدیم و در غایب پنج بازیكن اصلی خود عملكرد مطلوبی مقابل صدرنشین لیگ برتر داشتیم.
سرمربی پدیده اظهار داشت: اینكه مجتبی روشنگر لحظاتی روی زمین افتاد را نمی‌دانم اما این كم لطفی است كه بازی خوب، پاسكاری و حفظ توپ ما را نبینید و 30 ثانیه زمین خوردن سنگربان ما را برجسته كنید.
مهاجری درباره گل مشكوك استقلال نیز گفت: آن صحنه روی دیرك دوم بود و نتوانستم ببینم اما اگر آن توپ گل شده بود، استقلالی ها ما را تحت فشار قرار می دادند.
دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های ایران پنجشنبه شب با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.
ورزشی (2) ** 9122 ** 2023
۰ نفر