۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81997012
T T
۰ نفر
خدمتگزاران به مردم براي موفقيت نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند

مراغه - ايرنا - فرماندار عجب شير گفت: خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي براي موفقيت در مسير خدمت، نيازمند دعا و حمايت خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران هستند.

ابراهيم طاهري، روز چهارشنبه در ديدار با پدران و مادران شهداي اين شهرستان به مناسبت گراميداشت روز شهدا و ايثارگران افزود: رسيدگي به امور خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران سرافراز وظيفه‌ تمامي مسئولان است.
وي با بيان اينكه شهدا با نثار جان خود، پايه و اساس انقلاب اسلامي را شكل دادند، اظهاركرد: عزت، امنيت و اقتدار كنوني كشور در منطقه و جهان، مرهون مجاهدت و رشادت‌هاي شهدا و ايثارگران و صبر و استقامت خانواده‌هاي آن‌ها است.
فرماندار عجب شير يادآور شد: ما هرچه داريم به بركت فداكاري شهدا و ايثارگران است و بايد خدمت به خانواده هاي آنان در اولويت كاري مسئولان قرار گيرد.
طاهري ادامه داد: شهدا در دوران دفاع مقدس با فداكاري و ايثار در برابر دشمن از مردم و ميهن اسلامي دفاع كردند و اكنون نيز ما وظيفه داريم از خانواده هاي آن ها حمايت كنيم.
وي، با اشاره به ويژگي مهم نهضت امام خميني(ره) در احياي فرهنگ شهادت و ايثارگري گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبي و ايثارگري نبود، نه انقلاب به پيروزي مي‌رسيد و نه نظام اسلامي دوام مي‌يافت.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران عجب شير نيز دراين آيين گفت: شهداي والامقام ، براي جهاد در راه خدا و دفاع از ميهن اسلامي، جان شيرين خود را در طبق اخلاص قرار داده و راهي جبهه هاي حق عليه باطل شدند.
سلمان اسلامي، با تاكيد بر اينكه اكنون ما بايد ادامه دهنده راه و مكتب شهدا باشيم، افزود: در زمان كنوني نيز فرزندان و خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان حامي و پشتيبان انقلاب و نظام مقدس اسلامي هستند و در تمام صحنه هاي دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي حضور دارند.
وي يادآور شد: دراين شهرستان 230 شهيد والامقام وجود دارد كه بايد براي رفع مسائل و مشكلات خانواده شهدا و ايثارگران از جمله مساله بيكاري، مسكن و ازدواج آن ها برنامه ريزي شود.
شهرستان عجب شير با حدود 85 هزار نفر جمعيت درفاصله 98 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.
7485/8023/ 1495