۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷
کد خبر: 81988437
T T
۰ نفر
108 كلاس درس در قصرشيرين براي اسكان مهمانان نوروزي تجهيز مي شود

قصرشيرين - ايرنا - سرپرست فرمانداري قصرشيرين از تشكيل ستاد اسكان مسافران نوروزي خبر داد و گفت: 108 كلاس درس مدارس براي اسكان مهمانان و مسافران نوروزي در اين شهرستان تجهيز مي شود.

مرادعلي تاتار روز پنجشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش قصرشيرين افزود: با توجه به وضعيت مطلوب آب و هوايي در اين شهرستان مرزي همه ساله در تعطيلات نوروزي شمار زيادي مسافر و گردشگر به ويژه همكاران فرهنگي به قصرشيرين سفر مي كنند.
وي با بيان اينكه پيش بيني مي شود امسال شمار گردشگران نوروزي در اين شهرستان مرزي افزايش چشمگيري داشته باشد اظهاركرد: محل اسكان مدارس از 29 اسفند تا پايان تعطيلات نوروزي پذيراي مسافران و مهمانان نوروزي است و در اين راستا تمهيدات لازم شامل تجهيز كلاس ها به امكانات اوليه و همچنين تامين سوخت گرمايشي انديشيده شده است.
سرپرست فرمانداري قصرشيرين ادامه داد: ستاد اسكان مسافران نوروزي در محل اداره آموزش و پرورش تشكيل شد و بصورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات اسكان و پذيرايي به مهمانان نوروزي بويژه فرهنگيان است.
تاتار اضافه كرد: با توجه به آب هواي مطلوب در اين فصل از سال اين شهرستان همواره پذيراي مهمانان و مسافران زيادي از سراسر كشور است.
رئيس اداره آموزش و پرورش قصرشيرين نيز در سخناني از آمادگي ستاد اسكان اين شهرستان براي پذيرايي از مهمانان و گردشگران نوروزي خبر داد.
منوچهر حسيني افزود: وجود اماكن طبيعي و چشم اندازهاي زيبا و دلنواز، رودخانه خروشان الوند، آثار تاريخي عمارت خسرو، چهار قاپو، كانال ساساني، كاروانسراي شاه عباسي، بان قلعه و نهر شاه گدار، وجود بازارچه سنتي و نيز مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس و گردشگري جنگ در قصرشيرين باعث شد تا شمار زيادي از هموطنان به ويژه اهالي شهرهاي همجوار قصرشيرين را براي گذراندن تعطيلات نوروزي خود انتخاب كنند.
وي اضافه كرد كه با كمك خيران شهرستان يكصد نفر از دانش آموزان بي بضاعت شناسايي و مبلغ 100ميليون ريال به آنها كمك نقدي شد.
7079/3012/8066