۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
کد خبر: 81983189
T T
۰ نفر
مردم پيروز اصلي انتخابات هستند

تبريز- ايرنا - استاندار آذربايجان شرقي در پيامي با قدرداني از حماسه ‌آفريني مردم استان درانتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، تاكيد كرد كه پيروز واقعي اين انتخابات، ملت بزرگ ايران و نتيجه آن سربلندي انقلاب اسلامي است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، در پيام اسماعيل جبارزاده آمده است: هفتم اسفند 1394 صحنه ديگري از سربلندي و سرافرازي ملت ايران و مردم غيور و ولايت‌ مدار آذربايجان بود كه چهره مصمم و پراميد ايران اسلامي را بار ديگر در معرض ديد دوستان و دشمنان انقلاب قرار داد.
دراين پيام عنوان شده است: اقتدار ايران اسلامي در سايه اين حماسه ماندگار، حقيقت تابناكي است كه توطئه‌هاي شوم بدخواهان را به ياس و نااميدي مبدل ساخت و ظرفيت بزرگ ملت ايران را در تداوم راه امام و شهدا با زيبايي هر چه تمام به تصويركشيد.
استاندارآذربايجان شرقي دراين پيام با اشاره به اينكه پيروز حقيقي انتخابات هفتم اسفند، ملت بزرگ ايران است ، همت بلند ملت به ويژه مردم آذربايجان شرقي را تحسين كرده و آورده است: اين مردم با گام‌هاي استوار، چهره پرنشاط، مصمم و سرشار از ايمان و اميد خود را به نمايش گذاشتند و ثابت كردند همچنان انقلاب اسلامي و ايران عزيز را با وفاداري خود پشتيباني مي‌كنند.
جبارزاده دراين پيام با بيان اينكه نتيجه انتخابات هر چه باشد، ايران عزيز بلندآوازه شده است، اضافه كرده است: مردم و رهبري پيروز شده‌اند و دولت خدمت‌گزار براي حركت در مسير آرمان‌هاي انقلاب روحيه مضاعف گرفته است.
وي با تبريك خلق اين حماسه بزرگ به رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور محترم، از همه گروه‌ها و شخصيت‌هاي سياسي و نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي درآذربايجان شرقي كه با حضور قانون‌ مند و اخلاق محور خود، شور و نشاط انتخاباتي را در جاي‌جاي استان آفريدند، همچنين تمامي دست‌ اندركاران برگزاري انتخابات اعم از هيات‌هاي اجرايي، نظارت، بازرسي و ساير نهادها و به ويژه تلاش گران عرصه امنيت استان كه در ثبت اين حماسه نقش به سزايي داشتند، قدرداني كرده است.
استاندارآذربايجان شرقي همچنين به طور ويژه از صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي و رسانه‌ها، مطبوعات و خبرنگاران استان كه با تلاش هنرمندانه و مبتكرانه خود روايتگر صادق حماسه هفتم اسفند شدند، تشكر كرده است.
بر اساس آماراعلام شده 62 درصدي واجدان شرايط استان آذربايجان شرقي در انتخابات هفتم اسفند شركت كردند.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان 10 نماينده استان به مجلس دهم راه يافتند و تكليف 9 نماينده به دور دوم كشيده شد.
3071/ 1495