۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
کد خبر: 81983136
T T
۰ نفر
اختتاميه جشنواره رسانه هاي شهري 18 اسفندماه برگزار مي شود

تهران- ايرنا- معاون رسانه مركز ارتباطات و اموري بين الملل شهرداري تهران گفت: اختتاميه دومين دوره جشنواره رسانه هاي شهري هجدهم اسفندماه جاري در بوستان گفت و گو برگزار مي شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران، فرزاد خلفي افزود: آيين اختتاميه اين جشنواره ساعت 15 هجدهم اسفندماه در سالن آمفي تئاتر مجتمع رسانه اي شهر واقع در بوستان گفت و گو برگزار مي شود.
وي با اشاره به حضور مديران شهري، استادان ارتباطات و رسانه، مديران رسانه ها و خبرنگاران حوزه شهري در اختتاميه دومين جشنواره رسانه هاي شهري عنوان كرد: در اين آيين ضمن تجليل از برگزيدگان جشنواره، از چهار رسانه برتر در حوزه مطبوعات، خبرگزاري ها، راديو و تلويزيون و پنج نفر از پيشكسوتان حوزه رسانه و ارتباطات قدرداني مي شود.
معاون رسانه مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران خاطرنشان كرد: همچنين در اين آيين از 30 خبرنگار برگزيده دومين جشنواره رسانه هاي شهري تقدير مي شود.
خلفي در پايان به برگزاري آئين درختكاري اصحاب ارتباطات و رسانه همزمان با روز اختتاميه اين جشنواره اشاره كرد و گفت: قرار است يك ساعت پيش از شروع مراسم اختتاميه، آيين درختكاري با حضور 400 نفر از اصحاب ارتباطات و رسانه در بوستان گفت و گو برگزار و نهال هايي با نام اين عزيزان كاشته شود.
تهرام/9353//1348
۰ نفر