۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳
کد خبر: 81982803
T T
۰ نفر
التماس دعاي محسن رضايي براي سلامت آيت الله واعظ طبسي

مشهد - ايرنا - دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام هنگام عيادت از آيت الله عباس واعظ طبسي در بيمارستان امام رضا (ع) مشهد، با اشاره به خاطره اي از ايشان در دوران دفاع مقدس، از مردم خواست براي سلامت ايشان دعا كنند.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، محسن رضايي گفت: آيت الله واعظ طبسي جزو استوانه‌ هاي انقلاب و نظام است و من از مردم خوبمان مي خواهم كه براي ايشان دعا كنند و از حضرت رضا (ع) بخواهند كه به اين خادم و پاسدار حريمش، شفاي كامل عنايت فرمايد.
وي اظهار كرد: ما از درگاه خداوند متعال آرزو مي كنيم كه سلامت كامل ايشان بزودي بازگردد و همچنان به خدمت در عرصه‌ هاي مختلف مشغول باشند.
رضايي همچنين به بيان خاطره‌ اي از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در زمان اجراي عمليات والفجر 8، ما از آيت الله واعظ طبسي تقاضا كرديم پرچم حضرت رضا(ع) را در اختيارمان قرار دهند، ايشان هم محبت كردند و شبانه اين پرچم را به ما رساندند و ما با پرچم امام رضا(ع) از اروند عبور كرديم، وارد فاو شده و پرچم را بالاي مسجد فاو به اهتزاز درآورديم.
دبير جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز كه در اين عيادت رضايي را همراهي مي كرد، با اشاره به حضور آيت الله واعظ طبسي در جلسات مجمع گفت: در 15 سال اخير توفيق داشتيم هر دوهفته يكبار در مجمع خدمت ايشان باشيم و امروز كه جلسه بدون حضور آيت الله واعظ طبسي برگزار شد، همه جاي خالي وي‌ را احساس كرديم.
حسن واعظي با تاكيد بر اينكه آيت الله واعظ طبسي، يكي از سرمايه هاي عظيم انقلاب و از معتمدان حضرت امام (ره) و رهبري هستند، گفت: ايشان پيش از پيروزي انقلاب اسلامي و در جريان نهضت، اقدامات بزرگي را رقم زدند و سختي هاي بسياري را متحمل شدند.
وي بيان كرد: آيت الله واعظ طبسي پس از انقلاب هم در عرصه هاي مختلف به ويژه به عنوان توليت آستان قدس رضوي خدمات ويژه اي را به زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) و همه مردم ايران اسلامي ارائه دادند كه اميدواريم بعد از اين هم ادامه داشته باشد.
واعظي درباره نقش آيت الله واعظ طبسي در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز گفت: ايشان تجربه هاي ارزنده اي در عرصه هاي مختلف دارند و از اين رو هميشه اظهاراتشان در مجمع راهگشاست.
وي افزود: آيت الله واعظ طبسي همواره خيرخواه مردم هستند و براي مصلحت اسلام، نظام و منافع مردم تلاش دارند و صحبت هايشان هم پيرامون همين مساله است.
توليت آستان قدس رضوي و نماينده ولي فقيه در استان هاي خراسان عصر جمعه گذشته دچار خونريزي مغزي و به دنبال آن وقفه تنفسي شد و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد.
وي هم اكنون در كماي عميق به سر مي برد.
7489/5132