۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹
کد خبر: 81982206
T T
۰ نفر
قدرداني فرمانداران سيروان و ملكشاهي ازحضورمردم درانتخابات هفتم اسفند

ايلام - ايرنا - فرماندار سيروان گفت: ميزان مشاركت مردم سيروان بيش از 92درصد بوده است كه اين ميزان مشاركت دركشورهم كم نظير است.

مراد يگانه ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: از جمعيت 11هزار نفري واجد شرايط اين شهرستان ، 10هزار نفر در پاي صندوق هاي راي حضور يافتند.
يگانه تاكيد كرد: با مشاركت بالاي مردم در انتخابات هفت اسفند بزرگترين حماسه سياسي در كشور خلق شد ومردم اين شهرستان با حضور چشمگير خود در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بار ديگر بهار سياسي و همدلي را رقم زدند.
فرماندار سيروان با قدرداني از حضور حماسي مردم و همراهي آنان در اين صحنه سياسي گفت: اين دوره از انتخابات در كمال آرامش و نظم و امنيت مثال زدني برگزار شد و هيچگونه مشكلي در روند اجراي انتخابات پيش نيامد.
شهرستان18هزار نفري سيروان به مركزيت شهر لومار در 65كيلومتري ايلام قرار دارد.

*** قدرداني فرماندار ملكشاهي از حضور مردم اين شهرستان در انتخابات هفتم اسفند
فرماندار ملكشاهي گفت: حضور و مشاركت گسترده مردم اين شهرستان در انتخابات هفتم اسفند نشان از فهم و شعور سياسي و اجتماعي كم نظير آنان دارد.
حسينعلي موسوي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: انتخابات دو مجلس شوراي خبرگان رهبري و شوراي اسلامي با حضور گسترده و آگاهانه مردم فهيم و هميشه در صحنه ملكشاهي با شور و نشاط خاص و وصف ناپذيري برگزار شد.
وي با بيان اينكه انتخابات هفتم اسفند در اين شهرستان در فضايي سرشار از همدلي، آرامش، امنيت و مشاركت مردم به بهترين شكل ممكن برگزار شد، اين حضور گسترده مردم را پشتوانه محكمي براي نظام اسلامي و تقويت دولت تدبير و اميد دانست.
7179/7176/6034