۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴
کد خبر: 81976407
T T
۰ نفر
نامزد مجلس خبرگان رهبري: امنيت كشور مرهون اقتدار رهبري است

قصرشيرين - ايرنا - نامزد انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در استان كرمانشاه گفت: ثبات و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون اقتدار رهبري است.

به گزارش ايرنا آيت الله عليرضا مستشاري روز سه‌ شنبه در جمع مردم قصرشيرين افزود: امت اسلامي بايد با تمام وجود از اين نظام الهي و رهبري مقتدر و با صلابت تا سرحد جان حمايت كنند.
وي با اشاره به اهميت انتخابات آينده و حضور مردم در اين عرصه براي خلق حماسه حداكثري اظهارداشت: هركس كه ولايت فقيه، پرچم جمهوري اسلامي و قانون اساسي را قبول دارد و سرود اين نظام اسلامي را نماد وحدت مي داند بايد در انتخابات هفتم اسفند ماه شركت كند.
وي بيان كرد: همه مردم با هر دين و مذهبي چه شيعه، سني و چه اهل حق بايد شهروند درجه يك محسوب شوند و از حقوق مساوي برخوردار باشد.
وي بر لزوم حفظ هوشياري مردم در انتخاب نماينده اصلح گفت: مردم بايد با مطالعه و تحقيق به نامزدهاي مورد نظر خود در مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري راي بدهند تا فرد منتخبشان مدافع حريم ولايت باشد.
اين نامزد پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در استان كرمانشاه اضافه كرد: حضور و مشاركت گسترده مردم در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري بيانگر حمايت آنان از نظام جمهوري اسلامي است.
آيت الله مستشاري ادامه داد: مردم مومن و متدين ايران اسلامي در انتخابات هفتم اسفند ماه همانند گذشته حضور پرشوري خواهند داشت و به بيگانگان اجازه دخالت در امور جاري و سياسي كشورمان را نخواهند داد.
استان كرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي هشت كرسي در بهارستان و 2 كرسي در مجلس خبرگان رهبري است.
در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در استان كرمانشاه افزون بر سه هزار و 500 شعبه اخذ راي اعم از ثابت و سيار در 14 شهرستان هاي تابعه و مناطق روستايي و عشايري در نظر گرفته شده است.
در اين دوره از انتخابات يك ميليون و 507 هزار و 595 نفر در استان كرمانشاه واجد شرايط راي دادن هستند كه نسبت به دوره قبل 206 هزار نفر افزايش داشته است.
7079/3012/8066