۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
کد خبر: 81975732
T T
۰ نفر

كشف يك كيلو و 500 گرم موادمخدر در كنگاور

۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
کد خبر: 81975732
كشف يك كيلو و 500 گرم موادمخدر در كنگاور

كرمانشاه - ايرنا - فرمانده انتظامي كنگاور از كشف و ضبط يك كيلو و500 گرم مواد مخدر و دستگيري هشت تهيه و توزيع كننده اين مواد افيوني در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين براري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب اخباري مبني بر خريد و فروش مواد مخدر و تردد افراد مشكوك در سطح شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري مخلان نظم و امنيت در دستو كار پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: پس از بررسي هاي صورت گرفته پليس به صورت نامحسوس از منطقه و تردد افراد مشكوك و شناسايي عاملان فروش مواد مخدر، طرح ارتقا امنيت اجتماعي و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با همكاري مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و ماموران ستادي به مرحله اجرا درآمد.
سرهنگ براي ادامه داد: پس از اخذ مجوز از مقام قضايي ماموران با در نظر گرفتن موازين شرعي و قانوني در عملياتي پليسي، موفق به دستگيري هشت نفر متهم و كشف و ضبط يك كيلو و 500 گرم مواد مخدر در مخفيگاه اين متهمين شدند.
وي گفت: متهمين پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند.
فرمانده انتظامي كنگاور در خاتمه افزود: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليسي را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به سرعت با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري كنند.
شهرستان كنگاور با 85 هزار نفر جمعيت در شرق استان كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066