۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81974317
T T
۰ نفر
اعلام آمادگي اصناف نظرآباد براي حضور حداكثري در انتخابات

كرج - ايرنا- اصناف و بازاريان شهرستان نظرآباد روز دوشنبه با شركت در يك همايش بزرگ، آمادگي خود را براي حضور يكپارچه در انتخابات هفتم اسفند ماه اعلام كردند.

به گزارش ايرنا،در اين همايش رؤساي اتحاديه‌هاي توليدي و توزيعي و نمايندگان دستگاه هاي اداري در سالن همايش‌هاي اتاق اصناف شهرستان نظرآباد بر اهميت مشاركت حداكثري مردم در انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان تاكيد كردند.
حجت اله صادقي فرماندار نظرآباد سخنران اين همايش ، اصناف و بازاريان را انسان هايي متعهد، ولايتمدار و حساس به سرنوشت كشور دانست و گفت: با تدابير اتخاذ شده روز هفتم اسفند شاهد انتخاباتي پرشور خواهيم بود.
فرماندار نظرآباد اظهار كرد: كليات نظام و سرنوشت آينده كشور در اين انتخابات رقم خواهد خورد و با توجه به پيروزي برجام آرامش كشور و نا امني‌هاي كشورهاي منطقه ، اين انتخابات از اهميت ويژه اي برخوردار است از سوي ديگر دشمن چشم به اين انتخابات دوخته است.
وي گفت: همه اولويت كشور در حال حاضر انتخابات است و بايد با ايجاد اميد و انگيزه و نشاط يك انتخابات سالم, پرشور و حضور حداكثري داشته باشيم .
وي بابيان اينكه پيروزي برجام يك نعمت بزرگ براي مردم ايران بود گفت: بايد قدر اين موهبت الهي را دانست .
فرماندار نظرآباد گفت: قدم بعدي پس از به فرجام رسيدن برجام، حضور حداكثري در انتخابات است و با حضور حداكثري و آگاهانه خود در اين انتخابات پيام جدي و روشن ديگري به دشمن خواهيم داشت كه با وجود همه فشارها و تحريم ها مردم ما همچنان همراه نظام ،رهبر و دولت خود هستند.
وي تصريح كرد: شما بازاريان با ارائه خدمات با كيفيت به مردم، اميد و نشاط را در مردم تقويت كرده وبراي حضور اگاهانه و حداكثري تأثير بسزايي خواهيد داشت.
صادقي گفت: همه تلاش هيئت اجرايي و فرمانداري ايجاد بستر مطمئن براي افزايش كيفيت كار و حفظ حقوق رأي دهندگان و رأي گيرندگان است.
مهدي مهرپويا رئيس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد در همايش اصناف ، انتخابات وحماسه سياسي شهرستان نظرآباد با اشاره به نقش اصناف در انتخابات اظهار داشت : اصناف وبازاريان قشر مهم وبزرگي از جامعه ما هستند وهميشه ودر همه عرصه ها در صحنه حضور داشته اند وقطعا حضور آنها در انتخابات همراه و همدوش ساير اقشار جامعه مي تواند تاثير مهمي در نتيجه انتخابات وبالطبع سرنوشت كشور داشته باشد .
وي خطاب به اصناف گفت: نيمي از جمعيت شهرستان در حوزه كاري شما واقع شده و قشر انبوهي از شما آرامش را در بازار برقرار كرده ايد و براي اين امر نياز است اتحاديه و هيئت مديره، برنامه مشخص و مدوني را براي نظارت خود و صنف مربوطه داشته باشند.
وي افزود: بعضي از اتحاديه ها از درآمد و بودجه چندان مناسبي برخوردار نيستند وما قصد ادغام وياحذف اين اتحاديه ها را نداريم و بايد با حمايت ساير اتحاديه ها بتوانيم نسبت به حفظ وافزايش درآمد پايدار اين واحدها اقدام كنيم.ك/3
6155