۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱
کد خبر: 81974086
T T
۰ نفر
قالیباف: مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران تشكیل می شود

تهران- ایرنا- شهردار تهران با اشاره به نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف گفت: مجمع بانوان مدیر در شهرداری تهران به عنوان محفلی برای هم اندیشی و هم افزایی بانوان مدیر در سطوح مختلف و همچنین بازوی مشورتی مدیریت كلان شهری تشكیل می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مركز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف در حاشیه دیدار با مهین عادلی مدال آور مسابقات جهانی اختراعات و ابداعات كره جنوبی افزود: این مجمع به عنوان مجموعه متولی تهیه و تدوین برنامه های مربوط به مشاركت بانوان شهروند در مدیریت محلات شهری عمل خواهد كرد.
وی گفت: فرصتی كه برای بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بویژه علم و دانش فراهم شد بی نظیر است.
قالیباف با اشاره به اینكه توجه لازم به بانوان متناسب با ظرفیت آنها نشده خاطرنشان كرد: نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف را نمی توان نادیده گرفت.
شهردار تهران موفقیت مهین عادلی در مسابقات جهانی اختراعات را تاییدی بر نگاه ویژه شهرداری تهران به بانوان در زمینه های مختلف دانست و تصریح كرد: همواره سعی كرده ایم تا در محیط كاری توجه لازم به بانوان داشته باشیم.
قالیباف گفت: شهرداری تهران به موازات مجموعه برنامه ها و اقدامات كلان خود در ارتباط با تحكیم بنیان خانواده و ترویج سبك زندگی اسلامی – ایرانی، در بعد درون سازمانی نیز اهتمام ویژه ای نسبت به بهره برداری حداكثری از ظرفیت های انسانی و قابلیت های تخصصی كاركنان و كارشناسان زن خود داشته است.
وی تصریح كرد: در طول سال های گذشته همه تلاش ما این بود كه بتوانیم درصدی از مدیران را از میان بانوان انتخاب كنیم چرا كه تاكنون موفقیت آن ها را در كار دیده ایم.
اختراع مهین عادلی در زمینه قرنیه چشم و در حوزه پزشكی بود كه پس از ثبت، این كار از طرف كره جنوبی مورد پذیرش قرار گرفت و با حمایت شهرداری تهران به مسابقات جهانی كه با حضور 900 اختراع از 120 كشور جهان برگزار شد اعزام شد.
وی صبح امروز مدال طلای خود را به محمد باقر قالیباف شهردار تهران اهدا كرد.
تهرام 9350/1831
۰ نفر