۱ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81972164
T T
۰ نفر

بیستمین پیروزی بارسلونا در لالیگا

۱ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81972164
بیستمین پیروزی بارسلونا در لالیگا

تهران - ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا با كسب برتری 2 بر یك در خانه لاس پالماس، بیستمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ باشگاه های اسپانیا را جشن گرفت.

به گزارش ایرنا، در ادامه هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال لاس پالماس در حضور 25 هزار تماشاگر خودی میزبان بارسلونا بود و در نهایت متحمل شكست 2 بر یك شد.
در دقیقه ششم، لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای گل نخست این دیدار را برای بارسلونا به ثمر رساند تا با 25 گل، مقتدرانه در صدرجدول بهترین مهاجمان لالیگا قرار بگیرد.
این گل چندان ماندگار نبود و در دقیقه دهم، ویلیان خوزه كار را به تساوی یك بر یك كشاند.
بارسلونایی ها كه نسبت به دیدارهای قبلی خود، اقتدار لازم را نداشتند برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار میزبان خود قرار دادند.
در ادامه، لوییس سوارز با حركتی انفرادی توپ را وارد محوطه جریمه لاس پالماس كرد تا نیمار به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یك كاتالان ها همراه شود.
در نیمه دوم، بازیكنان بارسلونا كه باید روز سه شنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال انگلیس بروند با احتیاط بیشتری كار را دنبال كردند و همین امر سبب شد تا تیم لاس پالماس برای جبران نتیجه حملاتی را طراحی كرده و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشته باشد.
با این حال گل دیگری به ثمر نرسید تا بارسلونا با هدایت لوییس انریكه به بیستمین پیروزی خود در فصل جاری لالیگا دست یافته و با 63 امتیاز، صدرنشینی اش را مستحكم تر كند.
در دیگر دیدارهای مهم هفته جاری لالیگا، فردا شب تیم رده دومی اتلتیكومادرید میزبان ویارئال است و رئال مادرید كه در رتبه سوم ایستاده است به میهمانی مالاگا می رود.
شبس*ورزشی**3783**1613