۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۶
کد خبر: 81971690
T T
۰ نفر

712 كيلوگرم ترياك در سراوان كشف شد

۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۶
کد خبر: 81971690
712 كيلوگرم ترياك در سراوان كشف شد

زاهدان- ايرنا- جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: پليس در درگيري با قاچاقچيان در سراوان ضمن توقيف دو دستگاه خودروي سبك 712 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.

به گزارش روز شنبه مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان، سرهنگ ابراهيم قربان زاده اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي مبارزه شبانه روزي با سوداگران مرگ، اعضاي يك باند توزيع كننده مواد مخدر را كه قصد جابجايي مقادير قابل توجهي مواد افيوني با استفاده از خودروهاي تيزرو در جاده سراوان - سيب و سوران داشتند را شناسايي كردند.
وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان با همكاري كاركنان انتظامي سراوان شب گذشته موفق به شناسايي يك دستگاه وانت تويوتا و يك دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اعضاي اين باند شدند.
وي گفت: ماموران به اين خودروها دستور ايست دادند كه قاچاقچيان بدون توجه به دستور پليس به سوي آنان شليك كردند.
جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مسلح در اين درگيري با توجه به آتش شديد پليس و تنگ شدن عرصه برخود با برجا گذاشتن خودروهاي پژو405 و تويوتا حامل مواد مخدر با استفاده از تاريكي شب از منطقه متواري شدند.
قربان زاده افزود: ماموران انتظامي در بازرسي دقيق از خودروهاي به جامانده از قاچاقچيان مسلح 712 كيلوگرم ترياك را به همراه يك قبضه سلاح جنگي و مهمات مربوط كشف كردند.
وي خاطر نشان كرد: تلاش پليس براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان مسلح همچنان با جديت ادامه دارد.
سراوان در 347 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان و در همسايگي كشور پاكستان واقع شده است.
7316 /8005 /6081