۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۲
کد خبر: 81965546
T T
۰ نفر

انتخابات مظهر جبهه حق عليه باطل است

۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۲
کد خبر: 81965546
انتخابات مظهر جبهه حق عليه باطل است

انزلي- ايرنا - رئيس مجمع بسيج پيشكسوتان گيلان تاكيدكرد: انتخابات مظهر جبهه حق عليه باطل است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار نظرعلي عليزاده بعد ازظهر دوشنبه در همايش مودت و بصيرت شهرستان انزلي كه در محل مصلي اين شهرستان برگزار شد اظهار كرد: پس ازگذشت 38 سال از عمر انقلاب و با تلاش و همت همگان راه انقلاب با صلابت و قدرت و حفظ آرمان‌ها ادامه دارد.
وي با اشاره به اجراي ساعت برجام در مدارس افزود: عده اي در تلاش براي زير سوال ببردن فرهنگ ايستادگي در برابر دشمن هستند.
سردار عليزاده با تاكيد بر پيشرفت انقلاب در همه زمينه ها تصريح كرد: برخي انقلابها پس از چندين سال دچار تغيير مسير مي شوند در حاليكه انقلاب اسلامي ايران با نظارت و هدايت مقام معظم رهبري همچنان مسير اصلي خود را مي پيمايد.
رئيس مجمع بسيج پيشكسوتان گيلان در ادامه انتخابات پيش رو را حساس برشمرد و اظهار كرد: دشمنان نظام به دنبال تاثيرگذاري درانتخابات و خدشه داركردن فرهنگ اسلامي ما هستند.
وي موضع برخي نامزدهاي انتخاباتي را نامشخص دانست و افزود: متاسفانه برخي ها در تلاش براي تخريب ديگران بوده و درخصوص ميزان توانمندي خود حرفي نمي زنند.
سردار عليزاده تصريح كرد: دشمن با تمام توان و در جبهه هاي فرهنگي و سياسي و حتي رسانه اي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي مبارزه مي كند.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران با خون شهدا زنده نگه داشته شده و نمي توانيم درمقابل كساني كه درصدد ضربه زدن به اصل انقلاب و ولايت فقيه هستند سكوت كنيم .ك/2
6030/7471/6070