۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸
کد خبر: 81964677
T T
۰ نفر
قالیباف: بیش از 800 زمین چمن فوتبال در شهر تهران وجود دارد

تهران - ایرنا - شهردار تهران با تاكید بر اینكه توجه به ورزش و توسعه آن به طور جدی در دستور كار این نهاد قرار دارد، گفت: بیش از 800 زمین چمن فوتبال در پایتخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدباقر قالیباف روز دوشنبه مراسم واگذاری حق بهره برداری ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید كاظمی به سرخابی ها افزود: در طول دهه گذشته با حضور ورزشكاران در شورای شهر تهران و همراهی مردم گام های موثری در عرصه ورزش برداشته شده است.
وی با بیان اینكه مجموعه شهرداری و شورای شهر بر ضرورت توسعه ورزش و امكانات ورزشی به عنوان یك نیاز اجتماعی تاكید دارند، اظهار كرد: خوشبختانه شهر تهران به نقطه ای رسیده كه از امكانات خوبی در این زمینه برخوردار است و شهروندان امكان دسترسی به اماكن ورزشی شهر را دارند.
شهردار تهران با اشاره به اینكه در این دوره از مدیریت شهری به ورزش های بومی و غیربومی توجه شده است، خاطرنشان كرد: اساس كار شهرداری تهران توجه به ورزش های همگانی و عمومی است.
قالیباف ادامه داد: براساس این سیاست حدود هفت سال پیش احداث ورزشگاه های كوچك(با ظرفیت كمتر از 10 هزار نفر) در دستور كار قرار گرفت و دو ورزشگاه امام رضا(ع) شهید كاظمی با رویكرد توجه به مناطق كم برخوردار و جنوب شهر ساخته شد.
وی گفت: امروز این دو ورزشگاه به دو تیم محبوب پایتخت تقدیم می شود تا زمینه برای توسعه فرهنگ ورزش در جنوب شهر تهران فراهم شود.
قالیباف افزود: شهرداری تهران به عنوان یك نهاد عمومی غیردولتی وابسته به مردم آماده هرگونه همكاری برای پیشرفت این دو تیم است.
به گزارش ایرنا، جشن واگذاری دو باشگاه امام رضا(ع) و شهید كاظمی به سرخ آبی های پایتخت با حضور شهردار تهران و مدیران عامل دو باشگاه و جمعی از مدیران فوتبالی كشور برگزار شد.
در این آیین كه صبح امروز با حضور مسئولین، مربیان، بازیكنان و پیشكسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در برج میلاد تهران برگزار شد، حق بهره برداری از این دو مجموعه ورزشی به صورت رسمی به استقلال و پرسپولیس واگذار شد.
در این آیین دو پیراهن به رنگ های آبی و قرمز از طرف مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس به شهردار تهران اهدا شد.
تهرام/1699//9353// 1625
۰ نفر