۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۴۰
کد خبر: 81959042
T T
۰ نفر
دست هاي پشت پرده به دنبال كم ارزش نشان دادن انقلاب اسلامي هستند

قم - ايرنا - رئيس مركز خدمات حوزه علميه گفت: دست هاي پشت پرده به دنبال كم ارزش نشان دادن انقلاب اسلامي هستند انقلابي كه معادلات بين المللي را به هم ريخت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن رباني روز چهارشنبه در آيين افتتاحيه تالار بيداري جامعه الزهرا(س) با اشاره به اينكه نبايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي را به فراموشي سپرد گفت: برخي تلاش هايي مي كنند تا اين انقلاب را كم ارزش و گاهي ضد ارزش معرفي كنند در حالي كه اين انقلاب با بهم ريختن معادلات بين المللي در دنيا زلزله برپا كرد و عزت و بيداري را به مردم آموخت.
وي افزود: انقلاب اسلامي دينداري را در دنيا ارتقا بخشيد از اين رو رسالت حوزه هاي علميه درخصوص تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي و عظت آن تعيين كننده است.
رئيس مركز خدمات حوزه علميه با بيان اينكه نقش نظام جمهوري در منطقه تاثيرگذار است گفت: هر قدر كه امكانات در دست داريم براي رساندن پيام انقلاب اسلامي در جهان بايد بهره ببريم.
رباني ادامه داد: حوزه و روحانيت عقبه نظام جمهوري اسلامي هستند، از اين رو براي خدمت رساني به مردم نيازمند فداكاري و عمل به وظايف هستيم تا نظام جمهوري اسلامي را به اهداف خود برسانيم لذا با راحت طلبي و آرامش به جايي نخواهيم رسيد.
وي افزود: طلبه هاي حوزه علميه بايد متناسب با نيازهاي امروز جامعه، مباحث را شناسايي كنند و با گسترش فعاليت هاي ديني و علمي به شبهات و مسائل پاسخ دهند.
وي با بيان اينكه در امر آموزش و پژوهش، اخلاق و معنويات از ضروريات است گفت: طلبه ها بايد زمان شناس باشند و با شناخت موقعيت ها به دنبال ترويج آموزه هاي اسلامي و ديني باشند.
رئيس مركز خدمات حوزه علميه بيان داشت: وظايف طلبه ها شناسايي توطئه هاي دشمنان از جمله استكبار جهاني و وهابيت است، بايد با ريشه يابي كردن، علت جداسازي جوانان از اهل بيت(ع) و دين اسلام مشخص شود تا بتوانيم در مقابله با آن برنامه ريزي كنيم.
جامعه الزهرا (س) با عنوان موسسه‏ اي براي تحصيل علوم ديني بانوان در سال 1363 با حكم حضرت امام قدس سره تأسيس شد اين مركز به منظور معرفي و اشاعه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدي(ص) با استفاده از روشهاي تعليم و تربيت اسلامي تأسيس شده است تا زناني انديشمند، اسلام شناس، صاحب نظر، وارسته و الگو براي ديگر زنان مسلمان در داخل كشور و ساير كشورها تربيت كند.
تالار بيداري با ظرفيت يك هزار و 400 نفر براي برگزاري همايش ها و سخنراني ها در داخل اين مكان به بهره برداري رسيده است.ك/3
/8138/ 6133/