۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۶
کد خبر: 81958312
T T
۰ نفر
اهداف انقلاب به نسل جوان جامعه منتقل شود

سنندج- ايرنا- فرمانده لشكر 28 پياده كردستان با تاكيد بر تلاش براي انتقال اهداف انقلاب به نسل جوان جامعه گفت: جوانان اين مرز و بوم بايد بدانند براي پيروزي اين انقلاب، خون‌هاي بسياري ريخته شده و جان‌هاي ارزشمندي ايثار شده است تا حكومت عدالت و دين برپا شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، امير ابوالفضل برزگري روز چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در حسينيه شهداي لشكر 28 پياده كردستان افزود: از ابتداي شكل‌گيري انقلاب تاكنون، دشمنان نظام اسلامي دسيسه‌هاي بسياري كردند تا آن را تضعيف كنند و نگذارند قوت بگيرد، اما انقلاب، جوانان مخلص و با ايماني داشت كه از جان خود گذشتند اما به دشمن اجازه دست ‌درازي ندادند.
وي با تاكيد بر اينكه مسئولان بايد اهداف و ارزش هاي انقلاب را به نسل آينده منتقل كنند گفت: امروز دشمنان براي مقابله با نظام، جنگ نرم را راه انداخته‌اند و با كمك رسانه و شبكه‌هاي مجازي، سعي دارند افكار نسل جوان ما را منحرف و از آرمان‌هاي امام(ره) و انقلاب دور سازند.
فرمانده لشكر 28 پياده كردستان اظهار كرد: دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين و انتقال آرمان‌هاي انقلاب و دستاوردهاي 37 ساله نظام جمهوري اسلامي به نسل جوان است.
به گفته وي نسل جوان امروز تحت هجوم فرهنگ غرب قرار گرفته اند و نياز دارند با انديشه انقلابي‌گري در مسير ارزش‌ها و آرمان هاي والاي نظام قرار گيرند.
در ادامه اين مراسم گروه هاي مولودي خواني و سرود، برنامه هاي شادي را اجرا كردند و در پايان به سربازان نمونه هدايايي اعطا شد.
7348/1904