۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷
کد خبر: 81948909
T T
۰ نفر
استاندار سمنان:نجات دنيا و آخرت ما در گرو اجراي قانون است

شاهرود- ايرنا- استاندار سمنان ضمن تأكيد بر اينكه انتخابات حق الناس است، گفت: نجات دنيا و آخرت ما در گرو اجراي دقيق قانون است.

به گزارش ايرنا، محمد رضا خباز صبح پنجشنبه با حضور در همايش دوره آموزشي نمايندگان فرماندار در انتخابات، امتحان را يكي از سنت هاي بزرگ دانست و ابراز داشت: امتحان ما انسان ها بر اساس فهم، درك و انديشه اي است كه به هر كدام از ما اعطا شده و بايد هميشه از خداوند بخواهيم كه ما را از امتحانات خود سربلند بيرون آورد.
وي از برگزاري انتخابات هفتم اسفند به عنوان يكي از امتحانات سخت ياد كرد و افزود: اگر رضاي خدا و سرافرازي نظام اسلامي را سرلوحه كار خود قرار داده و از هرگونه جانبداري بپرهيزيم، از اين امتحان سربلند بيرون مي آييم.
استاندار سمنان با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص رأي دادن مسئولان به طور مخفيانه و به دور از طرفداري هاي شخصي، اظهار داشت: به فرموده ايشان انتخابات در تمامي ابعاد آن حق الناس است.
خباز اضافه كرد: حق الناس در برابر رأي مردم و همچنين نامزدها توبه بردار نبوده و قابل جبران نيز نخواهد بود.
وي با اشاره به اينكه خود شخصا تاكنون طي دو مرحله از ستاد انتخابات شهرستان بازديد كرده است، خاطر نشان كرد: امروز سربلندي نظام اسلامي به دست تك تك اعضاي ستاد انتخابات بوده و همان گونه كه فرماندار مقام عالي دولت در شهرستان است، اعضاي ستاد و برگزار كنندگان انتخابات نيز عالي ترين افراد در رساندن حق به حق دار هستند.
همچنين فرماندار شهرستان شاهرود نيز در اين جلسه ضمن تأكيد بر رعايت مر قانون يادآور شد: تمامي اعضاي ستاد انتخابات شهرستان با برگزاري جلسات متعدد آماده برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان هستند.
سيد محمد رضا هاشمي با بيان اينكه همواره بر رعايت اخلاق انتخاباتي در ميان نامزدها و طرفداران آن ها تأكيد شده، اضافه كرد: هدف و تلاش ما فراهم كردن شرايط و بستر مناسب براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي رأي به دور از ايجاد جنجال هاي سياسي است.
7359/6167