۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۳۲
کد خبر: 81948184
T T
۰ نفر
لیگ برتر والیبال؛ شهرداری تبریز با شكست صدرنشین، سهمیه پلی آف گرفت

تهران - ایرنا - تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین مسابقه هفته بیست و یكم لیگ برتر در خانه والیبال تهران بانك سرمایه صدرنشین این رقابت ها را شكست داد و به سهمیه پلی آف دست یافت .

به گزارش ایرنا، هفته بیست و یكم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز (چهارشنبه) در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردكان و مشهد پیگیری می شود.
در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم های بانك سرمایه و شهرداری تبریز به مصاف یكدیگر رفتند كه این مسابقه سه بر یك به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.
شاگردان مصطفی كارخانه سرمربی تیم بانك سرمایه در ست دوم 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب تیم شهرداری تبریز شد.
شهرداری تبریز با كسب این پیروزی تعداد بردهایش را به عدد 10 رساند و با 30 امتیاز به عنوان پنجمین تیم لیگ برتر سهمیه مرحله پلی آف به دست آورد. قبل از این تیم بانك سرمایه، پیكان تهران، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان سهیمه پلی آف كسب كرده بودند.
سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه از شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوكاس توماس و فرهاد ظریف به عنوان تركیب نخستین این مسابقه استفاده كرد.
شهرداری تبریز نیز از محمد حسین صنوبر، اسووتوسلاو گوسف، مهدی كریمی، میكائیل تاجر، والنتین براتوف، محمد طاهر وادی و محمدرضا موذن در ابتدای این مسابقه استفاده كرد. میكائیل تاجر یكی از بازیكنان تاثیر گذار شهرداری تبریز در این دیدار بود.
بانك سرمایه به رغم این شكست با 47 امتیاز از 16 پیروزی همچنان در صدر جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند اما این نگرانی وجود دارد كه در هفته پایانی لیگ برتر صدرنشینی خود را از دست بدهد.
محمد شاهمیری و میثم پارسه داوران اول و دوم این دیدار بودند. همچنین خلیل یگانه مجد ناظر این مسابقه بود.
ورزشی(2)**1379** 1701
۰ نفر