انقلاب اسلامي به عنوان دستاوردي بزرگ، جهان را درنورديده است

زنجان - ايرنا - رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان زنجان گفت: انقلاب اسلامي ايران كه به رهبري امام (ره) و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه به پيروزي رسيد به عنوان دستاوردي بزرگ و اثربخش، جهان را درنورديده است.

سيدسعيد حسيني روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي زنجان به تشريح برنامه هاي ايام الله دهه فجر 94 اين سازمان اشاره كرد و افزود: عيد انقلاب، يادآور عزت و عظمت ملت ايران است كه با تاسي از انديشه هاي توحيدي و الهي و سرمشق گرفتن از سرور و سالار شهيدان و با رهبري حضرت امام خميني (ره) و شعار الله و اكبر، بساط ظلم و استبداد طاغوت و طاغوتيان را براي هميشه از اين كشور برچيدند.
وي با بيان اينكه مردم ايران با تكيه بر وحدت، جهاد و شهادت، حكومت خودكامه و خودفروخته را به زير كشيده و به زباله دان تاريخ سپردند، اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران بر پايه چهار عامل اصلي، اسلام، رهبري داهيانه امام (ره)، اقشار مختلف مردم و وحدت كلمه، شكل گرفت و به پيروزي رسيد و امروز نيز با تكيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تداوم حضور مردم در صحنه هاي حساس و سرنوشت ساز به مسير خود ادامه مي دهد.
حسيني افزود: همدلي و همزباني و همراهي مردم با انقلاب موجب شد تا توطئه ها و دسيسه هاي مختلف استكبار جهاني راه به جايي نبرد و با حفظ پويايي و صلابت خود، در سطح جهان به الگويي بي بديل و خاص تبديل شود و مستكبرين عالم را در ترس و وحشت فرو برد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان زنجان با تاكيد براينكه اثرات انقلاب اسلامي ايران در سطح جهان به وضوع قابل مشاهده است، گفت: انقلاب اسلامي ايران، تنها انقلابي است كه مختص قشر و گروه خاصي نيست و در واقع تمام اقشار در شكل گيري و پيروزي آن سهيم بودند.
حسيني افزود: باتوجه به مردمي بودن انقلاب اسلامي ايران لازم است مراسم جشن اين ايام الله فرخنده و مبارك نيز به صورت مردمي تر برگزار شود تا برنامه هاي تدوين شده با شكوه و عظمت خاصي به مرحله اجرا درآيد.
وي به برنامه هاي تدوين شده در زنجان براي بزرگداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي در سالجاري اشاره و اظهار كرد: در طول ايام الله دهه مبارك فجر در سطح اين استان شاهد اجراي بيش از چهار هزار و 300 برنامه مختلف خواهيم بود.
حسيني با بيان اينكه اغلب برنامه هاي پيش بيني شده براي اين ايام الله، داراي رويكرد فرهنگي هستند، افزود: اين برنامه ها با هدف بصيرت افزايي، اميدآفريني، دشمن شناسي، همدلي و همزباني، خودباوري و مديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي، طراحي شده اند
597/6085