۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵
کد خبر: 81939753
T T
۰ نفر
شركت حداكثری درانتخابات یك تكلیف است / پركردن اوقاغت فراغت سرباز یك اولویت است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینكه سربازان امانت هستند، گفت: پركردن اوفاغت فراغت سرباز یك اولویت مهم برای فرماندهان یگان ها است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان دربیست و دومین همایش «سرانگشتان نیروی زمینی ارتش» ویژه فرماندهان گردان یگان های مقیم مركز اظهاركرد: تربیت جوانان این مرز و بوم یكی از اولویت های فرماندهان یگان است.
وی با اشاره به توصیه رهبرمعظم انقلاب در مورد سربازان افزود: معظم له به عنوان فرمانده كل قوا فرمودند« جوانان زیادی هر سال به عنوان سرباز داخل مجموعه شما می شوند كه باید سعی كنید انقلابی و متدین بروند» ایشان با آن جایگاه و منزلت بالا تاكید فرمودند« خواهش میكنم به وضعیت سربازان برسید».
وی ادامه داد: من نیز به عنوان سرباز ولایت و فرمانده نیروی زمینی از شما خواهش می كنم به وضعیت سربازان برسید این عزیزان امانتی هستند در دست ما و برای آنان بیش از گذشته برنامه ریزی كنید و از عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برای پر كردن اوقات فراغت این جوانان استفاده كنید.

**انتخابات هفتم اسفند از اهمیت بسزایی برخوردار است
فرمانده نیروی زمینی ارتش دربخش دیگری از سخنانش به دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه اشاره كرد و گفت: انتخابات امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و آن چیزی كه تكلیف همه است شركت حد اكثری است.
امیرسرتیپ پوردستان افزود: فرماندهان یگان ها نیز طوری برنامه ریزی كنند كه با حضور صندوق های رای سیار در پادگان ها سربازان عزیز بتوانند بدون مشكل در انتخابات شركت كنند.

** در فرهنگ دینی زیرساخت و بستر مدیریت اخلاق است
وی اظهاركرد: درفرهنگ دینی زیرساخت و بستر مدیریت اخلاق است، نگاه مدیر و فرمانده به زیر مجموعه باید نگاه لطف و رحمت باشد چرا كه یك فرمانده خوب باید شریك غم و شادی زیرمجموعه اش باشد و به وضعیت آنها رسیدگی كند.
امیرسرتیپ پوردستان ادامه داد: حضرت علی (ع) هنگامی كه مالك اشتر را به مقام فرمانداری برگزیدند در توصیه ای به ایشان فرمودند مالك قلبت را كانون محبت زیردستانت قرار بده.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: حال كه خداوند این لطف و عنایت را به همه ما ارزانی داشته است كه در جایگاه فرماندهی قرار بگیریم باید قدردان و شكرگذار این نعمت باشیم و از تمام ظرفیت هایی كه داریم برای خدمت استفاده كنیم و به مساله اخلاق توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی بیان داشت: امروزه در علم روانشناسی مطلبی هست به نام شنیدار درمانی، وقتی شخصی برای رفع مشكل به شما مراجعه كرد حرفش را گوش كنید، حتی اگر نمی توانید مشكلش را حل كنید. همین گوش كردن به سخنانش او را آرام خواهد كرد.
پوردستان افزود: چیزی كه فرماندهی معظم كل قوا(حفظه الله) از ما انتظار دارند نیز نگاه با لطف به زیر مجموعه و سربازان است.

** نیروی زمینی باید همیشه آمادگی های حقیق خودرا حفظ كند
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینكه رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به این مجموعه دارند، گفت: درسال 1390 ما درخواستی داشتیم كه همراه با جمعی از فرماندهان و منتخبین نیروی زمینی در روز29 فروردین به حضورشان برسیم ولی ایشان فرمودند من خودم به ستاد نیروی زمینی می آیم كه این نگاه سرشار از لطف شان به سربازان خود در نیروی زمینی ارتش موجب خوشنودی ما شد.
امیرسرتیپ پوردستان افزود: مقام معظم فرماندهی كل قوا فرمودند «نیروی زمینی باید همیشه آمادگی های حقیقی خود را حفظ كند و ارتقا ببخشد آمادگی حقیقی یعنی ایمان انگیزه آماده بكاری سواد رزمی تخصص های لازم و استحكام شخصیت.» این ها مولفه های آمادگی رزمی است كه فرماندهی معظم كل قوا تبیین فرمودند، مگر نه این است كه ما ارتش امام زمان هستیم پس انتظار یعنی اینكه آماده باشیم.
اجتمام(1)9105**1724
۰ نفر