۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
کد خبر: 81939655
T T
۰ نفر

جاعل 10 میلیارد ریالی در یزد دستگیر شد

۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
کد خبر: 81939655
جاعل 10 میلیارد ریالی در یزد دستگیر شد

یزد- ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری كلاهبرداری كه اقدام به جعل اسناد ملكی به ارزش 10 میلیارد ریال كرده بود خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سردار ایرج كاكاوند گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینكه فردی اقدام به جعل اسناد ملكی چند قطعه زمین كرده و قصد فروش آنها را دارد بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
وی ضمن اشاره به هماهنگی قضایی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كرده و متوجه شدند متهم با جعل اسناد چندین قطعه زمین مسكونی با پلاك ثبتی مشخص قصد فروش آنها را دارد.
این مسئول خاطر نشان كرد: با محرز شدن این موضوع كارآگاهان پلیس آگاهی ضمن تحت نظر قرار دادن متهم وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل كردند.
كاكاوند اضافه كرد: در بازرسی از محل سكونت متهم دو فقره سند ملكی جعلی شش فقره ایران چك جعلی 500 هزار ریالی و همچنین 19 فقره ایران چك جعلی یك میلیون ریالی نیز كشف شد.
وی افزود: متهم در بازجویی های اداره پلیس به جعل اسناد ملكی و قصد فروش آنها به شهروندان اعتراف و با دستور محاكم قضایی روانه زندان شد.
این مسئول گفت: شهروندان زمان خرید ملك نسبت به بررسی مدارك مالكیت مورد نظر اقدام و پیرامون اصالت آن تحقیقات لازم را از ادارات مربوطه به عمل آورند.
كاكاوند تصریح كرد: شهروندان به این نكته توجه داشته باشند كه به هیچ عنوان تحت تاثیر موقعیت شغلی فروشندگان و اظهارات شفاهی افراد سودجو قرار نگرفته و با بررسی تمام جوانب و رویت ملك اقدام به تنظیم مبایعه نامه كنند.
7536/6197