۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۹
کد خبر: 81939596
T T
۰ نفر

اعتراض به نحوه موتور سواري منجر به قتل شد

۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۹
کد خبر: 81939596
اعتراض به نحوه موتور سواري منجر به قتل شد

تهران - ايرنا - مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري متهم به قتل در شهرري كه در اعتراض به نحوه موتور سواري ، راكب موتور را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، در ساعت 21 روز شنبه 4 بهمن ماه سال جاري از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يك فقره درگيري دسته جمعي در شهرري – خيابان ديلمان شمالي به كلانتري 131 شهرري اعلام شد كه با حضور مأمورين كلانتري در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد طي يك نزاع دسته جمعي ، جواني 22 ساله بنام حسين مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به علت شدت اصابت ضربات چاقو به قسمت هاي حياتي بدن فوت كرده است.
بر اساس اين گزارش با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
با شناسايي محمود به عنوان عامل جنايت، كارآگاهان به محل زندگي محمود و خانواده اش متوجه شدند كه وي از محل سكونتش متواري شده است.
اقدامات پليسي به همراه آموزش خانواده متهم جهت همكاري با پليس در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت تا نهايتا متهم در ساعت هشت صبح امروز در منطقه شهرري دستگير و به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
محمود در اظهارات خود به مشاركت در نزاع و درگيري منجر به قتل 'حسين . ن' اعتراف كرد و گفت: من و تعدادي از دوستانم در خيابان ديلمان شمالي ايستاده بوديم كه براي بار اول مقتول با موتورش از مقابل ما با سرعت بسيار زيادي عبور كرد طوري كه نحوه رانندگي اش باعث اعتراض ما و حتي چند خانمي شد كه از محل عبور مي كردند.
وي افزود: پس از چند دقيقه مجددا مقتول با موتور و اين بار با يكي از دوستانش در حال عبور به همان شيوه موتورسواري بود كه مجددا به نحوه رانندگي اش اعتراض كرديم اما اين بار حسين بعد از توقف و پياده شدن از موتور ، به سمت من آمد.
محمود با بيان اينكه ابتدا درگيري مابين ما دو نفر به صورت لفظي بود اما با زياد شدن تعداد بچه ها ناگهان درگيري شدت پيدا كرد افزود: حسين بهمراه خودش چاقو داشت و با آن چند ضربه نيز به سمت من پرتاب كرد كه باعث جراحت من از ناحيه سر شد ولي من چاقويي نداشتم و بعد از گرفتن چاقو از وي چند ضربه به سمت او پرتاب كردم كه پس از آن حسين روي زمين افتاد اين درحالي بود كه زمان درگيري من مست بودم و در شرايط عادي قرار نداشتم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران بزرگ خاطر نشان كرد: با توجه به شواهد و دلايل به دست آمده در پرونده و اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
تهرام/7561/ 6139 / 1539
۰ نفر