۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81939501
T T
۰ نفر
با بهره گیری ازاندیشه امام راحل ودكترشریعتی به انقلاب اسلامی شكل دادیم

تهران-ایرنا- عضو شورای مركزی حزب اسلامی كاربا بیان اینكه انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی (ره) شكل گرفته است و باید درمحافظت آن كوشا باشیم گفت: ما با بهره‌گیری از اندیشه‌ امام راحل و دكترشریعتی به انقلاب اسلامی شكل دادیم و نمی‌توانیم آن را نیمه‌كاره رها كنیم.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، سهیلا جلودارزاده روز پنجشنبه درچهاردهمین كنگره حزب مردم‌سالاری افزود: ما به عنوان اصلاح طلبان باید امید داشته باشیم چرا كه اگر به خداوند توكل كنیم و برای وارد شدن به مجلس تلاش فراوان انجام دهیم به موفقیت خواهیم رسید.

** بازگشت به اخلاق پیش نیاز ساخت مجدد كشور است
وی ادامه داد: ما باید این انقلاب را حفظ كنیم و اولین كاری كه برای ساختن مجدد كشور به آن نیاز داریم بازگشت به اخلاق است.
عضو شورای مركزی حزب اسلامی كار تصریح كرد: ما امروز به همان روحیه، ایمان و اخلاق و ایثارگری نیازمندیم كه باعث شد انقلاب ما، انقلاب خدا نام گیرد و امروز نیز ما نیازمند بازگشته‌ شدن همان فضای روزهای اول انقلاب به كشورهستیم.

**می‌خواهیم صندوق‌های رای را تنها نگذاریم
اشرف بروجردی در چهاردهمین كنگره حزب مردم سالاری تصریح كرد: علی‌رغم رد صلاحیت‌ها تصمیم یكسان و واحدی اتخاذ كرده‌ایم تا با حضور در پای صندوق‌های رای سهم و دین خود را ادا كرده و به جهانیان اثبات كنیم كه ملت ایران همواره در مقاطعی كه احساس خطر می‌كند وظیفه و تكلیف برای حضور را می‌بیند و منسجم، موثر و یكپارچه گام بر می‌دارد.
این عضو مجمع زنان اصلاح طلب با تاكید بر این‌كه وجود احزاب و تشكل‌ها می‌تواند نقطه عطفی درجامعه باشد افزود: احزاب باید در كنار یكدیگر كار را پیش برده و از منیت‌ها دوری كنند.
وی ادامه داد: در این شرایط شاهد طلیعه‌ای برای رسیدن به دموكراسی هستیم؛ ما هنوز در آغاز راهیم و تمرین می‌كنیم، البته آمال ما رسیدن به جامعه فاضله‌ای است كه آن جامعه تجلی دیدگاه و آرمان‌های اسلامی و دینی‌مان است.
سیام*1058**7261** 1724
۰ نفر