۸ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۱۰
کد خبر: 81938937
T T
۰ نفر
'پيام ويژه' نخست وزير پاكستان به همتاي لبناني وي ابلاغ مي شود

اسلام آباد - ايرنا - سفير پاكستان در بيروت قرار است امروز در ديدار با نخست وزير لبنان، پيام ويژه نخست وزير كشورش را با عنوان 'حسن نيت و اراده براي افزايش مناسبات سياسي' به وي ابلاغ كند.

روزنامه اردو زبان 'جنگ' پاكستان امروز (پنجشنبه) با انتشار خبري از مبدا مدينه منوره نوشت: 'آفتاب كهوكر' سفير پاكستان در بيروت روز پنجشنبه برنامه ديدار با 'تمام سلام' نخست وزير لبنان دارد و قرار است در اين نشست پيام ويژه 'محمد نواز شريف' به همتاي لبناني وي ابلاغ شود.
در اين خبر آمده است: در ديدار سفير پاكستان با نخست وزير لبنان قرار است درخصوص روابط دوجانبه از جمله عزم پاكستان براي توسعه مناسبات سياسي ميان اسلام آباد و بيروت بحث و تبادل نظر شود.
روزنامه جنگ نوشت: سفير پاكستان همچنين درخصوص تلاش اخير سران دولت و ارتش پاكستان براي كمك به رفع تنش هاي تهران و رياض، گزارشي به نخست وزير لبنان ارائه مي كند.
روابط پاكستان و لبنان در سال هاي اخير روابط چندان فعالي نبوده است و با توجه به ديداري كه سفير پاكستان در بيروت قرار است امروز با نخست وزير لبنان داشته باشد و پيام مهم و ويژه نخست وزير پاكستان را به وي ابلاغ كند، به نظر مي رسد پاكستان تصميم به ارتقاي سطح روابط خود به ويژه در حوزه سياسي با لبنان دارد.
آساق*274**1723