۸ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۲۰
کد خبر: 81938869
T T
۰ نفر
لزوم استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برف گیر/انسداد محور فولاد محله در استان مازندران

تهران-ایرنا - رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور نیروی انتظامی گفت: رانندگان در صورت تردد از محورهای برف گیر حتما از زنجیر چرخ استفاده كرده و سرعت مطمئنه را رعایت كنند.

سرهنگ نادر رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: براساس گزارش های دریافتی از استان های گیلان، خراسان جنوبی، اردبیل محور اسالم - خلخال ، خراسان رضوی محور قوچان - چناران ، مازندران ارتفاعات محور كندوان ، گلستان و محورهای خوش ییلاق ، توسكستان و جنگل گلستان بارش برف اعلام شده است.
وی ادامه داد: محور فولاد محله - كیاسر در استان مازندران به دلیل كولاك شدید از شب گذشته مسدود شده و تا اطلاع ثانوی بسته است كه در صورت بازگشایی اطلاع رسانی می شود.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا گفت: با توجه به ازدیاد سفر ها در پایان هفته و با توجه به وضعیت جوی موجود به رانندگان توصیه می شود حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ در محورهای كوهستانی به همراه داشته و برای جلوگیری از بروز هر گونه سانحه با سرعت مطمئنه حركت كنند.
رحمانی افزود: صبح امروز ترافیك در باند جنوبی آزاد راه تهران - كرج از پل فردیس تا پل كلاك نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار است.
اجتمام(4)9105**1436
۰ نفر