۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰
کد خبر: 81938283
T T
۰ نفر
نام متخلفان پرونده فسادفوتبال مشخص نیست

تهران- ایرنا- مدیركل حوزه حراست وزارت ورزش و جوانان درباره ارسال اسامی 18 متخلف در جریان پرونده فساد در فوتبال كه از سوی كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه،اظهار بی اطلاعی كرد و گفت:تاكنون گزارشی درباره نام این افراد به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه نشده است.

گزارش كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد عملكرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با بررسی موضوع فساد در فوتبال در حالی در جلسه علنی روز(دوشنبه) پنجم بهمن ماه مجلس قرائت شد كه پس از آن سخنگوی كمیسیون اصل 90 مجلس از ارسال اسامی افراد متخلف در جریان پرونده فساد در فوتبال به قوه قضائیه كه 18تن از این افراد از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، رییسان برخی باشگاه‌ها و كمیته استیناف هستند ،خبر داد.
رضا حسنی خو امروز -چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اسامی این 18تن،گفت: در جریان این موضوع نیستم و تاكنون گزارشی در این باره به دست مانرسیده است.
وی یادآور شد: این درحالی است كه بارها اعلام كردیم در صورت وجود هرگونه تخلفی در ورزش به ویژه فوتبال ابتدا باید گزارش به همراه مستندات به حراست این وزارتخانه ارائه شود تا ما به عنوان نهاد نظارتی پیگیر این موضوع شویم و درصورت محرز شدن تخلف مطابق قانون با افراد دخیل در این فساد برخورد كنیم.
مدیركل حراست وزارت ورزش و جوانان تاكید كرد: در صورت وجود هرگونه تخلف در جریان پرونده فساد به شدت باید با افراد دخیل در این امر برخورد شود.
ورزشی**9250** 1701
۰ نفر