۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81936957
T T
۰ نفر
حملات توپخانه اي و موشكي ارتش يمن به مناطقي در جنوب غرب عربستان

تهران – ايرنا – ارتش و نيروهاي مردمي يمن روز سه شنبه مواضع نيروهاي عربستاني و مزدوران آن ها را در جيزان و عسير در جنوب غرب عربستان و مقرر مزدوران ائتلاف ضد يمني در تعز را هدف قرار دادند كه منجر به كشته يا زخمي شدن ده ها نظامي عربستاني شد.

به گزارش پايگاه خبري العهد، ارتش و نيروهاي مردمي يمن در جنوب شرق منطقه تبه الرمضه در جيزان دو نظامي عربستاني را به هلاكت رسانده و يك خودروي زرهي آنان را نيز در غرب منطقه العشه الحمراء منهدم كردند.
يگان موشكي نيروهاي يمني امروز همچنين مواضع نيروهاي عربستاني را در منطقه «خشل» و «فريضه» در جيزان هدف قرار دادند.
توپخانه ارتش يمن نيز مواضع نيروهاي عربستاني را در جحفان، برج اشعف، علان، وادي شرقان و پادگان قزع و الدور در جيزان و نيز ارتفاعات شيباتي در منطقه عسير را هدف قرار دادند.
در همين حال پايگاه خبري المسيره يمن امروز گزارش كرد: ارتش و نيروهاي مردمي يمن انبار مهمات نيروهاي مزدور عربستاني را در منطقه احيوق در استان تعز در جنوب غرب يمن منهدم كردند.
همچنين يگان موشكي ارتش يمن مواضع نيروهاي مزدور عربستاني را در منطقه ذباب در نزديكي باب المندب در استان تعز هدف قرار دادند كه منجر به كشته يا زخمي شدن شماري از نيروهاي مزدور عربستاني شد.
روز گذشته نيز ارتش و نيروهاي مردمي يمن در درگيري با مزدوران عربستاني در جيزان شماري از اين نيروها را به هلاكت رساندند.
با تدوام جنگ در يمن و گسترش آن به مناطق شمالي اين كشور به ويژه در مناطق مرزي با عربستان، نيروهاي مقاومت مردمي به همراه ارتش يمن با انجام عمليات پيشروي و نفوذ در داخل مرزهاي عربستان و نيز حمله موشكي و توپخانه اي به مواضع دشمن، ضربات سنگيني به نيروهاي مقابل در مناطق مختلف جيزان و نجران وارد آوردند.
خاورم**9365**1144