۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶
کد خبر: 81926922
T T
۰ نفر
فرماندار: عملكرد نيروي انتظامي شهرستان كنگاور قابل تقدير است

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار و رئيس شوراي تامين شهرستان كنگاور گفت: عملكرد نيروي انتظامي در حوزه هاي مختلف انتظامي و برقراري نظم و تامين امنيت عمومي اين شهرستان قابل تقدير است.

شريف خسروي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حضور پررنگ و مقتدرانه پليس در جامعه اطمينان خاطري براي مردم از حيث وجود امنيت است.
وي اقدامات پليس انتظامي كنگاور در چند ماه گذشته را مطلوب و برجسته ارزيابي كرد و خاطرنشان ساخت: رتبه نخست استان در كشف سرقت، افزايش كشف جرائم در شهرستان، اجراي طرحهاي پيشگيرانه در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و اجراي طرح قرارگاه مبارزه با سرقت را از مهمترين اقدامات نيروي انتظامي كنگاور برشمرد.
وي مجهز شدن نهاد مقدس نيروي انتظامي در كنگاور به سامانه هاي چهره نگاري و دستگاه بيومتريك را از اقدامات مهم و قابل توجه برشمرد و اظهار داشت: اين سامانه ها علاوه بر شناسايي متهمان و مجرمان در كوتاه ترين زمان ممكن باعث جلوگيري از جرم هاي بازدارنده مي شود.
خسروي كسب رضايتمندي مردم را براي پليس امري ضروري عنوان كرد و اظهار داشت: پليس با ايجاد زمينه تعامل، مشاركت، مردم داري و قانون مداري از پشتوانه مردمي بعنوان سرمايه عظيم و ارزشمند اجتماعي نيروي انتظامي پاسداري مي كنند.
فرماندار كنگاور در پايان گفت: مجموعه فرمانداري و مسئولان دستگاه هاي دولتي در تامين امنيت جامعه و ارتقاي احساس آرامش و آسايش شهروندان در كنار پليس بوده و ياريگر كاركنان سخت كوش انتظامي هستند.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 84 هزار نفر در90 كيلومتري شرق شهر كرمانشاه و 411 كيلومتري تهران واقع شده است.
7447/8066